اخبار

ارائه دهنده برتر پرداخت فیلیپین رمزارز را به برنامه تلفن همراه خود اضافه می کند.

کشور فیلیپین با این ویژگی جدید،  قصد دارد یادگیری و استفاده از ارزهای دیجیتال را برای فیلیپینی‌ها ساده‌تر کند.

طبق گزارش‌ها، شرکت بزرگ فین‌تک PayMaya مستقر در فیلیپین، به دنبال راه‌اندازی PayPal، Venmo  یک ویژگی جدید ارز دیجیتال را در اپلیکیشن خود راه‌اندازی کرده است.

به گفته TechInAsia، کاربران PayMaya می‌توانند با استفاده از حساب‌های خود دارایی‌های دیجیتال را معامله، خرید و خرج کنند. این نیز بخشی از هدف PayMaya برای ارائه یک بسته رمزنگاری جامع برای هر کسی است که علاقه مند به ورود به بازار است.

طبق این گزارش، PayMaya قصد دارد با ویژگی جدید، یادگیری و استفاده از ارزهای دیجیتال را برای فیلیپینی‌ها ساده‌تر کند. علاوه بر این، نیاز کاربران به ثبت نام در صرافی های ارز دیجیتال، ایجاد یک کیف پول رمزنگاری و گذر از سایر حلقه های KYC را از بین می برد.

PayMaya بزرگترین ارائه دهنده پرداخت های دیجیتال فیلیپین است. همچنین یک صادرکننده پول مجازی (EMI) و ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) است که دارای مجوز بانک مرکزی بانک مرکزی فیلیپین Bangko Sentral ng Pilipinas است. اپلیکیشن PayMaya بیش از 40 میلیون کاربر ثبت شده دارد.

شیلش بایدوان، رئیس PayMaya، در مورد محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال در میان فیلیپینی‌ها اظهار داشت:

با توجه به اینکه کیف پول الکترونیکی PayMaya در حال حاضر بخشی از زندگی روزمره آنها برای خریدها و تراکنش‌های روزانه است، مشتریان ما اکنون می‌خواهند بتوانند ارز دیجیتال را هوشمندانه و یکپارچه خریداری کرده و کسب درآمد کنند. به همین دلیل است که ما آن را به یک ویژگی یکپارچه در برنامه کیف پول الکترونیکی خود تبدیل می کنیم.کاربران PayMaya با حساب های ارتقا یافته می توانند مستقیماً بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) خود را با پزو فیلیپین معامله کنند. سایر ارزهای رمزنگاری موجود برای تجارت در سایت عبارتند از Cardano (ADA)، Chainlink (LINK)، UNISWAP (UNI)، Solana (SOL)، Quant (QNT)، Polkadot (DOT) و Polygon (MATIC)، با سکه های بیشتری که باید اضافه شوند

فیلیپین اجرای آزمایشی CBDC را راه اندازی می کند کشورهای آن یا اعضای انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا، در سال های اخیر علاقه فزاینده ای به ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین داشته اند. فیلیپین، به ویژه، در خط مقدم پذیرش دارایی های دیجیتال بوده و حتی اقداماتی را برای تنظیم این صنعت انجام داده است. وزارت دارایی فیلیپین به صراحت اعلام کرد که بخشی از سود حاصل از بازی Axie Infinity و سایر بازی‌های بازی برای کسب درآمد را در بحبوحه موفقیت عظیم بازی مبتنی بر رمزنگاری Axie Infinity در این کشور می‌خواهند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا