مقالاتاخبارترید و ماینینگ

احتمال تصویب قوانین برای استیبل کوین ها در ایالات متحده تا آخر سال جاری

قانونگذاران آمریکا روز جمعه در حضور شرکت کنندگان مراسم Consensus 2022 گفتند که ایالات متحده می تواند تا پایان سال جاری قانون فدرال جدیدی در مورد استیبل کوین ها داشته باشد.

قانون‌گذاران نگران هستند که عدم شفافیت مقرراتی ممکن است مانع رشد نوآوری رمزارزها باشد و سقوط اخیر terraUSD (UST) فقط به آتش آن هایی که خواستار اقدام علیه رمزارزها هستند می‌افزاید.

سناتور پت تومی (Pat Toomey)، که لایحه خود را در مورد این موضوع در سال جاری ارائه کرد، به شرکت کنندگان گفت: «می‌خواهم تصمیم بگیریم و بگوییم که قانون گذاری استیبل کوین‌ ها را امسال انجام می‌دهیم» و حضار این صحبت او را تشویق کردند. تومی با اشاره به اجماع گسترده میان قانونگذاران و سیاستمداران در مورد نیاز به اقدام، گفت: “ما باید در مورد آن اطمینان نظارتی داشته باشیم.” من می دانم که دولت بایدن علاقه مند است در این فضا کاری انجام دهد.”

در حالی که تصویب یک لایحه در عرض چند ماه یک هدف بسیار بلندپروازانه است، به ویژه با توجه به برگزاری انتخابات میان دوره ای در نوامبر (آذر)، به نظر می رسد دیدگاه خوش بینانه تومی در میان همه ی سیاستمداران مشترک است.

سناتور کریستن گیلیبراند نیز گفت: “من فکر می کنم ما می توانیم یک قانون گذاری برای استیبل کوین از هم اکنون تا پایان سال انجام دهیم، زیرا این یک فوریت است.”

روز سه شنبه گیلیبراند و سناتور سینتیا لومیس (R-Wyo.)، که همچنین در پانل Consensus 2022 حضور داشت، لایحه‌ای را برای حل مسائل پیرامون مالیات و نظارت بر کریپتو نیز پیشنهاد کردند.

 

منبع : کوین دسک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا