اخبار

آیا بیت کوین 10 هزار دلاری در راه است؟

یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که سرمایه گذاران بیت کوین (BTC) در چین قصد دارند با وجود اصلاحات مداوم بازار و ممنوعیت ارز های دیجیتال در سراسر کشور، بیت کوین را در قیمتن های پایین تری خریداری کنند.

پیش بینی ها بیت کوین را 10 هزار دلار می بینند!

به گفته وو بلاک چین، یک نظرسنجی از 2200 نفر که در پلتفرم رسانه اجتماعی Weibo مستقر در چین انجام شد، نشان داد که 8 درصد از آنها وقتی قیمت بیت کوین به 18000 دلار برسد، می خرند. در حالی که 26 درصد از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند منتظر بمانند تا بیت کوین به 15000 دلار برسد.

اما اکثریت پیش بینی کردند که قیمت حتی بیشتر از این کاهش پیدا کند و 40 درصد گفتند که بیت کوین را با قیمت 10000 دلار خریداری خواهند کرد.

احتیاط سرمایه گذاران چینی در بیت کوین بیشتر از آمریکایی ها است. 

جالب توجه است، نظرسنجی دیگری که بلومبرگ MLIV Pulse در اوایل ماه جولای انجام داد، نتیجه مشابهی داشت: 60 درصد از 950 پاسخ دهندگان خالص در وال استریت خواستار قیمت 10000 دلاری بیت کوین بودند.

این دو نظرسنجی شباهت قابل توجهی را در احساسات نزولی معامله گران ارزهای دیجیتال در ایالات متحده و چین نشان می دهد. با این وجود، فعالیت‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در ایالات متحده از ژوئن ۲۰۲۲ نسبت به همتایان آسیایی خود نسبت به بیت‌کوین خوش‌بین‌تر بوده‌اند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا