اخبار

دونالد ترامپ بیزار از بیت کوین، BTC را کلاهبرداری می خواند و خواستار مقررات سنگین برای کریپتو می باشد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا اظهار می دارد که علاقه ای به بیت کوین ندارد، زیرا این رمزارز در حال رقابت با دلار بوده و قصد دارد واحد پول دنیا باشد. او بیت کوین را کلاهبرداری می نامد و خواستار آن است که کیریپتوکارنسی به شدت کنترل شود.

ترامپ فکر می کند بیت کوین کلاهبرداری است، او خواستار مقررات سنگینی در مورد رمزارزهاست.

دونالد ترامپ روز دوشنبه در مصاحبه با فاکس بیزنس در مورد بیت کوین صحبت کرد. ترامپ در پاسخ به اظهارنظر مبنی بر اینکه وی بیت کوین را دوست ندارد و نمی خواهد روی آن سرمایه گذاری کند، گفت که رمزارز “به نظر کلاهبرداری است.” وی با بیان اینکه در زمان ریاست جمهوری وی قیمت بیت کوین تنها 6000 دلار بود که بسیار کمتر از قیمت فعلی است، افزود:

” من آن را دوست ندارم زیرا این ارز دیگری است که با دلار رقابت می کند، در اصل یک ارز است که با یک دلار رقابت می کند. من می خواهم دلار واحد پول دنیا باشد. این چیزی است که من همیشه گفته ام.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده همچنین در مورد بیت کوین در پاسخ به سوالات مربوط به حملات سایبری اخیر به شرکت های بزرگ صحبت کرد.

وی در طول مصاحبه چندین بار با تأکید بر اینکه “ارز باید دلار باشد” توضیح داد که “وقتی چیزهایی از این دست را در خارج از کشور دارید، می دانید چه اتفاقی می افتد، شما واقعاً چیزی را از دست می دهید.” او افزود:

” این تاثیرگذاری و قدرت دلار را کاهش می دهد و اهمیت آن را از بین می برد.”

ترامپ تکرار کرد، ” نظر من این است که واحد پول این جهان باید دلار باشد و فکر نمی کنم ما باید همه بیت کوین های جهان را در خارج از کشور داشته باشیم” ، توضیح می دهد: “من فکر می کنم آنها باید آن را بسیار بسیار شدید کنترل کنند.”

ترامپ هرگز طرفدار بیت کوین نبوده است. در ژوئیه 2019، زمانی که هنوز رئیس جمهور ایالات متحده بود، در یک سری توییت ها درباره بیت کوین و کیریپتوکارنسی ها اظهار نظر کرد:

” من طرفدار بیت کوین و سایر کیریپتوکارنسی ها نیستم، آن ها پول نبوده و ارزششان بسیار ناپایدار و به مویی بند است. دارایی های رمزنگاری شده که توسط مقررات کنترل و نظارت نمی شوند، می توانند رفتارهای غیر مشروع، از جمله تجارت مواد مخدر و سایر فعالیت های غیرقانونی را تسهیل کنند. “

رئیس جمهور سابق همچنین Libra، پروژه رمزنگاری پیشنهاد شده توسط غول رسانه های اجتماعی فیس بوک را هدف قرار داد. Libra اکنون Diem نامیده می شود. در توئیت ترامپ آمده است: ” ارز مجازی لیبرای فیس بوک از قدرت و اعتبار کمی برخوردار خواهد بود. اگر فیس بوک و سایر شرکت ها می خواهند به یک بانک تبدیل شوند، باید به دنبال یک منشور جدید بانکی باشند و مانند سایر بانک ها، ملی و بین المللی، تابع همه مقررات بانکی شوند. ”

ترامپ مجموعه توییت های خود را با این گفتار به پایان برد: ” ما فقط یک ارز واقعی در ایالات متحده آمریکا داریم و از هر زمان دیگری قوی تر است، هم قابل اعتماد و هم قابل اتکاست. با اختلاف غالب ترین واحد پول در هر جای دنیاست و همیشه به همین ترتیب ادامه خواهد داشت. نام آن دلار آمریکاست. ”

 

برگرفته از news.bitcoin.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا