اخباررمزارز

بررسی پروژه میم کوین pepe

ارز دیجیتال pepe در ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ با قیمت اولیه ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۵۷۸ دلار به صحنه آمد. از همان روزهای ابتدایی، این میم کوین با استقبال بالایی از سوی معامله‌گران مواجه شد و روند قیمتی آن در حالت کلی صعودی بوده است. در روز یکم ماه می، قیمت رمزارز pepe به بالاترین رکورد تاریخی خود در ۰٫۰۰۰۰۰۱۴۴ دلار رسید که به معنای رشد چشمگیر بیش از ۲،۳۰۰ درصدی در عرض تنها دو هفته است. اگرچه از آن زمان، قیمت رمزارز پپه کمی از اوج خود عقب‌نشینی کرده، ولی این میم کوین همچنان در حال ثبت سودهای روزانه دو رقمی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های توکن PEPE، سیاست «بدون مالیات» آن است؛ به این معنی که هیچ هزینه و کارمزد گس بیش از حدی برای معاملات رمزارز pepe وجود ندارد. تمام هزینه‌ها برای رمزارز پپه کاملاً حداقلی است و تنها دلیلی که ممکن است کاربر بخواهد یا نیاز به پرداخت این هزینه‌ها داشته باشد، استفاده زیاد از شبکه است.

توکن بومی پروژه پپه با نماد اختصاری PEPE شناخته می‌شود. توکن PEPE را می‌توان به عنوان یک یادگاری، هدیه یا به‌ عنوان سرمایه‌گذاری نگه داشت؛ به امید اینکه قیمت آن افزایش یابد.

مطابق با اکثر میم کوین‌ها، ارز دیجیتال پپه قورباغه دارای حداکثر عرضه بسیار بالا، یعنی ۴۲۰،۶۹۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ واحد است که در حال حاضر ۱۰۰ درصد توکن‌های آن در گردش هستند. برخلاف برخی از رمزارزهای دیگر که بخش بزرگی از عرضه آنها به سرمایه‌گذاران اولیه یا تیم‌های توسعه داده می‌شود، ۹۳٫۱ درصد از عرضه رمزارز pepe به استخر نقدینگی و ۶٫۹ درصد دیگر به یک کیف پول چند امضایی (که توسط تیم توسعه و با هدف لیست شدن در صرافی‌ها، مشارکت‌ها، تبلیغات و کاربردهای مشابه نگهداری می‌شود)، اختصاص یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا