اخبارترید و ماینینگمقالات

با افزایش خوش بینی نسبت به همبستگی سهام با بازار رمزارزها، بیت کوین به 41 هزار دلار جهش کرد

یک روز آرام برای بازارهای دارایی های دیجیتال با امید به افزایش کلان بیت کوین و اتریوم در روزهای آینده همراه است.

بیت کوین (BTC) از 41000 دلار در 20 ژانویه به شدت افزایش یافت، زیرا خرس‌هایی که امیدوار بودند قدمی در قلمروهای پایین‌تر داشته باشند، ناامید شدند.

نمودار شمعی 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView :

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که بیت‌کوین/دلار آمریکا برای اولین بار از 11 ژانویه پس از سقوط به مرز 41000 دلار،ارزشش 1000 دلار بالاتر رفته است.

با این وجود، بیت کوین در شرایطی که می توانست موقتی باشد، در محدوده حساسی باقی ماند، بدون هیچ حرکت قابل توجهی به مقاومت، رفتاری که در روزهای اخیر برای معامله گران نقطه ای بسیار آشنا و امیدبخش بود.

مایکل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف در آخرین به روز رسانی توییتر خود خلاصه کرد: «جهش خوب از بیت کوین، اما اگر منطقه 42.4 هزار دلاری را پس بگیریم، خوشحال تر خواهیم شد.

در پست قبلی، ون دی پوپ 38000 دلار را به عنوان یک مرحله “نهایی” در شن و ماسه که در صورت بروز خرابی جدید باید حفظ شود، برجسته کرد.

او افزود: “آزمون نهایی برای بیت کوین منطقه ای بین 38 هزار تا 40 هزار دلار است. نگه داشتن در آنجا، ورود خریداران به علاوه واگرایی صعودی برای برگشت روند را تایید می کند.”

با توجه به جهش مشابه در سهام ایالات متحده قبل از باز شدن وال استریت، سایرین به قدرت فعلی بازار اطمینان داشتند.

پیش از این، کوین تلگراف پیش‌بینی‌هایی را برای بیت‌کوین نسبت به عملکرد بازار سهام گزارش کرده بود و مایک مک‌گلون، تحلیل‌گر معروف از بلومبرگ اینتلیجنس، پیش‌بینی کرد که همبستگی گسترده‌تر بین ارزهای دیجیتال و سهام تا سال جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر موضوعات مورد علاقه این هفته بر واگرایی در عملکرد بین بیت کوین متمرکز است، و طرفداران امیدوارند که بیت کوین به طور قطعی از روند نزولی شاخص جدا شود.

در آلت‌کوین‌ها، تنها توکن LUNA Terra توانست با اقدامات جانبی در روز متمایز شود، با افزایش 7 درصدی و بالاتر از 80 دلار.

اتر (ETH)، بزرگترین آلتکوین از نظر ارزش بازار، در 24 ساعت تا زمان نوشتن این مقاله 1.2 درصد کاهش یافت و به آرامی به 3000 دلار بازگشت و بایننس کوین نیز 33 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.

نمودار شمعی 1 ساعته ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView :

در آخرین به‌روزرسانی یوتیوب، ون دی پوپ هدف ۲۸۰۰ دلاری را برای کف کوتاه‌مدت ETH/USD تعیین کرد و اشاره کرد که شاخص قدرت نسبی مناسبی برای ایجاد «واگرایی صعودی» برای روزهای آینده دارد.

منبع : کوین تلگراف – ویلیام سوبرگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا