اخبارترید و ماینینگرمزارز

دوکوان ادعای دریافت 2.7 میلیارد دلار از LUNA، UST را رد می کند.

این شایعه پس از آن منتشر شد که یک موضوع توییتری توسط FatManTerra جزئیات ادعایی در مورد اینکه دوکوان، همراه با اینفلوئنسرهای Terra، موفق به برداشت 2.7 میلیارد دلار شده اند.

دو کوان، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران اکوسیستم‌های بدنام Terra (LUNA) و TerraUSD (UST)، ادعای نقدینگی 80 میلیون دلاری هر ماه برای نزدیک به سه سال را رد کرد.

گزارش‌های تایید نشده متعددی در روز شنبه منتشر شد که ادعا می‌کرد کوان در تخلیه نقدینگی از Luna Classic (LUNC) و TerraUSD Classic (USTC) قبل از سقوط برای خرید استیبل‌کوین وابسته به دلار آمریکا مانند Tether (USDT) مشارکت داشته است.

شایعاتی در مورد نقدینگی Kwon از ذخایر LUNA و UST پس از اینکه یک موضوع توییتری توسط FatManTerra جزئیات ادعایی در مورد اینکه چگونه Kwon، همراه با اینفلوئنسرهای Terra، موفق به برداشت پول شده اند در حالی که به طور مصنوعی نقدینگی را حفظ کردند، منتشر شد.

کوان با به اشتراک گذاشتن موضع خود از این ماجرا، اظهار داشت که شایعه اخیر در مورد 80 میلیون دلار در ماه رد کرد.  علاوه بر این، کوون مجدداً تأکید کرد که درآمد او در دو سال گذشته فقط حقوق نقدی از آزمایشگاه TerraForm (TFL) بوده است.

کوون به جامعه گفت که “اشاعه دروغ” بر درد همه سرمایه گذاران LUNA می افزاید و خاطرنشان کرد:

چیز زیادی نگفتم چون نمی‌خواهم نقش قربانی را بازی کنم، اما بیشتر چیزی را که داشتم در شکست این پروژه از دست دادم. من این را چندین بار گفته ام، اما واقعاً به پول اهمیت زیادی نمی دهم.»

منبع:کوین تلگراف

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا