اخبارترید و ماینینگمقالات

بایننس به پشتیبانی از تراکنش های ناشناس لایت کوین پایان می دهد!

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، اعلام کرد که به پشتیبانی از تراکنش‌های ناشناس لایت کوین (LTC) که از طریق ارتقای MimbleWimble (MWEB) این شبکه فعال شده‌اند، پایان می‌دهد.

صرافی بایننس در اطلاعیه جدید خود هشدار داده هر تراکنش ارسال‌شده از طریق تابع MWEB را حذف خواهد کرد؛ چون در این تراکنش‌ها، این صرافی نمی‌تواند آدرس فرستنده را تأیید کند.

این اعلامیه تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که صرافی‌های بزرگ کریپتو کره جنوبی LTC را به دلیل آخرین به‌روزرسانی از فهرست حذف کردند، زیرا اطلاعات تراکنش‌ها را محرمانه می‌کند. این حذف تنها چند هفته پس از آن صورت گرفت که پنج صرافی رمزارز هشدارهایی مشابه بایننس صادر کردند. با این حال، حذف از فهرست تعجب آور نبود، زیرا کره جنوبی به دلیل قوانین سختگیرانه حفظ حریم خصوصی شناخته شده است، که تراکنش های ناشناس در صرافی های رمزنگاری را ممنوع می کند.

ارتقاء MWEB در LTC یکی از به‌روزرسانی‌های حیاتی است که در اوایل امسال، تقریباً دو سال و نیم پس از اولین پیشنهاد، فعال شد. این ارتقا چندین ویژگی حفظ حریم خصوصی را اضافه کرد و بلاک چین LTC را مقیاس پذیرتر کرد.

Gate.io، یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب معاملات ارزهای دیجیتال، به پشتیبانی از تراکنش‌های MWEB Litecoin پایان داد و ادعا کرد که تراکنش‌های ناشناس در این پلتفرم پشتیبانی نمی‌شوند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا