اخبارترید و ماینینگرمزارز

Fatman چت‌های دو کوون خالق لونا را منتشر کرد.

بیش از دو هفته پس از سقوط Terra LUNA  یک افشاگر به نام «Fatman» یک گزارش چت ادعایی بین بنیانگذار پروژه Do Kwon،  و ارائه دهندگان زیرساخت از جامعه بلاک چین Terra منتشر کرد.

اگر گزارش چت قانونی باشد، فتمن ادعا می‌کند که این سند ثابت می‌کند که بیش از 50 نفر «پیش از توقف آن اطلاع داشتند».

او یک گزارش چت منتشر کرد که ظاهراً بحثی را در مورد توقف بلاک چین قبل از وقوع آن نشان می دهد.

روز چهارشنبه، فتمن توضیح داد که یک منبع ناشناس سندی را در اختیار افشاگر قرار داده است که نشان می‌دهد تعدادی از اعضای جامعه Terra و Do Kwon درباره توقف زنجیره بحث می‌کنند. یک منبع ناشناس صفحات گم شده از چت اعتبارسنجی داخلی را در اختیار من قرار داده است.

در طول کل چت، تعدادی از افراد توسط شرکت کنندگان فعال چت روم به مکالمه اضافه می شوند. در این گفتگو، دو کوون یکی از بنیانگذاران Terra می گوید: «فکر می کنم توقف منطقی است. و اعتباردهندگان می توانند نحوه راه اندازی مجدد شبکه را مورد بحث قرار دهند.”

یکی از دلایلی که برای توقف زنجیره ذکر شد این بود که توکن بومی شبکه LUNA با نرخ تصاعدی ساخته می شد. به عنوان مثال، در تاریخ 16 آوریل 2022، طبق داده های ذخیره شده توسط  359,024,672کوین LUNA در گردش بود. کل عرضه در آن روز 742,371,433 LUNA و حداکثر عرضه 1,000,000,000 بود.

با این حال، تا 12 می 2022، داده های آرشیو شده نشان می دهد که عرضه به 18،511،882،771 LUNA با مجموع عرضه 19،407،034،276 افزایش یافته است. علاوه بر این، حداکثر عرضه در coingecko.com در آن روز نماد بی‌نهایت را نشان می‌دهد. بحث “Terra Rebirth League” نشان می دهد که شرکت کنندگان به خوبی آگاه هستند.

یکی از افراد می پرسد که آیا تمام اعتباردهنده ها در طول بحث توقف زنجیره حضور داشتند یا خیر. “پس ما موافقیم که زنجیره را متوقف کنیم؟” یک نفر می پرسد «[آیا] همه تأییدکننده‌ها نمایندگان اینجا هستند؟» شخص ادامه داد یکی از اعتباردهنده ها گفت که او قبلاً موافقت کرده است.

دو کوون در طول مکالمه چندان فعال نبود، اما دیده می شود که افرادی را اضافه می کند و نظرات خود را بیان میکند.

منبع:نیوز بیت کوین دات کام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا