اخبار

یکی از بنیانگذاران اتریوم در بحبوحه ادغام مرج به منتقدان پاسخ می دهد!

در حالی که برخی بر این باورند که تغییر آتی اتریوم به اثبات سهام (PoS) ممکن است این پلتفرم را در نهایت به پیشی گرفتن از بیت کوین (BTC) سوق دهد، برخی دیگر از این فرصت استفاده می‌کنند و اظهارات بدی را در توییتر بیان می‌کنند.

نیک پیتون، در توییتی «استدلال کرد که رای دادن به تغییر ویژگی‌ها در پلتفرم‌های PoS ثابت می‌کند که دارایی‌های PoS اوراق بهادار هستند.

بوترین به این پست پاسخ داد و عقاید پیتون را به عنوان یک “دروغ آشکار ناپذیر” توصیف کرد. به گفته بوترین، PoS شامل رای دادن به پارامترهای پروتکل نمی شود، درست مانند اثبات کار (PoW).

هفته گذشته، نویسنده جیمی سونگ نیز  عدم تمرکز مکانیسم اجماع را زیر سوال برد. به گفته سانگ، این مکانیسم مشکل ژنرال های بیزانسی را حل نمی کند. بوترین در توییتی عقاید سانگ را مطرح کرد:

در همین حال، ویوک رامان، محقق امور مالی غیرمتمرکز، نظرات مثبتی در مورد ادغام آینده ارائه کرد. رامان در یک تاپیک توییتری گفت که تغییر به PoS به اتریوم ساختار اقتصادی می دهد تا برتری بیت کوین در فضای کریپتو را به چالش بکشد.

در اوایل ماه جولای، اتریوم آزمایش قابل توجهی را برای ادغام در شبکه آزمایشی Sepolia تکمیل کرد و پلتفرم را به مکانیسم اجماع PoS نزدیک‌تر کرد. توسعه دهندگان اشاره کردند که با وجود برخی مشکلات، ادغام را به تاخیر نمی اندازند.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا