اخباررمزارز

مونرو با افزایش 10 درصدی قیمت XMR از رکود بازار کریپتو سرپیچی می‌کند

مقدمه

مونرو با افزایش 10 درصدی قیمت XMR از رکود بازار کریپتو سرپیچی می‌کند – آینده چیست؟

ارز دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی مونرو (XMR) در هفته گذشته در مقایسه با کاهش 8.5 درصدی بازار کریپتو در مدت مشابه، نزدیک به 9.5 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، جفت XMR/USD از خط روند مقاومتی قوی و چند ماهه عبور کرده است که نشان دهنده صعود بیشتر در آینده است.

قیمت XMR

در 10 آوریل 0.87 درصد نسبت به بالاترین قیمت 245 دلاری دو ماهه خود که یک روز قبل ثبت شده بود، کاهش یافت. با این حال، این ارز دیجیتال همچنان در بازه زمانی هفتگی از رقبای اصلی خود، از جمله بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) بهتر عمل کرد. گمانه زنی ها در مورد شرکت هایی که از Monero برای دور زدن تحریم ها استفاده می کنند می تواند جذابیت آن را در بین سرمایه گذاران افزایش دهد. در همین حال، گروه تحقیقاتی آمریکایی بروکینگز ماه گذشته هشدار داد که Monero، اولین سکه در ردیف سکه های حفظ حریم خصوصی، می تواند “به عنوان بخشی از طرح فرار از تحریم ها استفاده شود.” بروکینگز توضیح داد: “در نتیجه مشکلات در ردیابی و ردیابی افراد درگیر در معاملات سکه حریم خصوصی.” سازمان امور مالیاتی مبلغ 625000 دلار را به ارزهایی ارائه کرده است که می توانند حفاظت از حریم خصوصی Monero، Zcash و سایر ارزهای رمزنگاری شده را از بین ببرند.

 

ارزش بازار مونرو

از فوریه تقریباً 85 درصد افزایش یافته و به 4.30 میلیارد دلار رسیده است. در حالی که شاخص های فنی نشان می دهد که می تواند در سه ماهه دوم رشد بیشتری داشته باشد. XMR از یک خط روند شیبدار نزولی که از می 2021 تلاش های صعودی خود را محدود کرده بود، شکست.

جالب توجه است که خط روند همان چیزی است که به نظر می رسد یک الگوی پرچم گاو باشد، در ترکیب با یک خط روند پایین موازی که به عنوان پشتیبانی عمل می کند. یک اصل اساسی پرچم‌های گاو نر این است که قیمت را در جهت روند صعودی قبلی خود (که “میله پرچم” نامیده می‌شود) پس از شکست قاطعانه به سمت صعود ارسال می‌کنند.

نمودار قیمت هفتگی XMR/USD که دارای «پرچم گاو نر» است. به عنوان یک قاعده، هدف بالای پرچم گاو نر معمولاً مجموع نقطه شکست و ارتفاع میله پرچم است. به این ترتیب XMR تقریباً 480 دلار در راه است که تقریباً 110 درصد از قیمت امروزی نزدیک به 235 دلار افزایش یافته است. با این حال، در بازه‌های زمانی طولانی‌تر، تحلیل‌گر مستقل بازار، دان یاکا، استدلال می‌کند که اگر یک الگوی کلاسیک “کاپ و دسته” اجرا شود، قیمت XMR می‌تواند به 10000 دلار برسد.

منبع:کوین تلگراف

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا