اخبار

روند نزولی بیت کوین میتواند به اوج خود برسد!

بازار نزولی همیشه به‌طور غیرمنتظره‌ای پیش می‌آید، و اکثر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران توانایی برداشت وجوه خود و ذخیره بخشی از سود قبلی خود را از دست می‌دهند، که منجر به انتظار طولانی‌مدت برای “جهش” می‌شود که ممکن است حتی اتفاق نیفتد. اما در مورد بیت‌کوین، به نظر می‌رسد که طبق گفته Glassnode به اوج بازار نزولی فعلی رسیده‌ایم.

تحلیل تاریخی نشان می دهد که میانگین بازار نزولی برای بیت کوین حدود 400 روز دوام می آورد که در روند نزولی حدود 80 درصد سقوط کرد. همانطور که قبلاً می دانید، بیت کوین پس از ردیابی مجدد از ATH در ماه نوامبر وارد روند نزولی شد، بنابراین این روند حداقل 227 روز است.

 

در حالی که ممکن است پایان بازار نزولی کنونی نزدیک نباشد، زیرا مدت زمان آن از 200 روز فراتر رفت. اگر آن را با چرخه‌های دیگر مقایسه کنیم، باید انتظار یک روند کاهشی یا تثبیت را در ماه‌ها یا حتی هفته‌های آینده داشته باشیم.

در سال 2018، بیت کوین پس از کاهش به 3800 دلار، در حدود سیصد و شصتمین روز بازار کاهشی وارد محدوده ادغام شد. این ادغام به سرمایه گذاران و مؤسسات اجازه داد تا شروع به انباشت بیت کوین کنند، که سپس سوخت اصلی برای صعود قیمت در سال 2019  ایجاد شد.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا