اخبار

پرداخت ارز usdc در برنامه توییتر از طریق شبکه پالی گان.

علاوه بر پرداخت‌ها به حساب‌های بانکی و کارت‌های نقدی، تولیدکنندگان محتوای منتخب اکنون می‌توانند انتخاب کنند که درآمد USDC را به کیف پول خود ارسال کنند.

توییتر و استرایپ  پرداخت ارز USDC را  از طریق  شبکه Polygon  انجام می دهند. علاوه بر پرداخت به حساب‌های بانکی و کارت‌های نقدی، تولیدکنندگان محتوای منتخب اکنون می‌توانند انتخاب کنند که درآمد USDC به کیف پول‌شان ارسال شود.

روز جمعه، توییتر و استرایپ از عرضه پرداخت های رمزنگاری برای Stripe Connect خبر دادند. همانطور که توسط این دو شرکت گفته شده است، گروه منتخبی از سازندگان در توییتر به زودی قادر خواهند بود درآمدهای خود را در قالب استیبل کوین USD Coin (USDC) در این پلتفرم دریافت کنند.

پرداخت ها از طریق شبکه Polygon (MATIC) انجام می شود، یک بلاک چین لایه 2 که به دلیل کارمزدهای پایین، سرعت تراکنش سریع، فناوری نوآورانه دانش صفر و ادغام با اتریوم (ETH) شناخته شده است.

به عنوان یک پلتفرم متمرکز، سازندگان محتوا و مترجمان آزاد ابتدا باید بررسی‌های ورود مشتری را بشناسند.  پس از آن، آنها می توانند جزئیات حساب خود را مدیریت کنند، درآمدهای بلادرنگ و پرداخت های آتی را در کیف پول های رمزنگاری خود پیگیری کنند. تا پایان سال، توییتر و استرایپ قصد دارند این برنامه را به بیش از 120 کشور گسترش دهند. در رابطه با توسعه، استر کرافورد، سرپرست محصولات توییتر برای سازندگان، اظهار داشت: «ما هیجان‌زده‌ایم که از طریق Stripe پرداخت‌های رمزنگاری را به سازندگان ارائه می‌کنیم، بنابراین آن‌ها انتخاب بیشتری در نحوه پرداخت دارند.»

در زمان انتشار، توییتر هدف  توسط کارآفرین میلیاردر و مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک. همانطور که ماسک گفته است، در صورت موفقیت پیشنهادش برای این شرکت، مهمترین تعهدات او این است که توئیت های کلاهبرداری ارزهای دیجیتال را که در سرتاسر پلتفرم پخش می شود کاهش دهد. یک گزینه پرداخت Dogecoin (DOGE) برای سرویس اشتراک توییتر بگیرد.

منبع:cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا