اخبار

رشدچشمگیر توکن های مربوط به هوش مصنوعی در آینده.

بر اساس نتایج یک نظرسنجی که اخیراً منتشر شده، پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار هوش مصنوعی با نرخ رشد مرکب سالانه تقریبا ۲۲٫۲۶ درصدی بین سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۷، افزایش یابد. از سوی دیگر، پیش‌بینی می‌شود که فناوری بلاکچین و کاربردهای غیرمتمرکز آن، نقش مهمی در پذیرش و بهره‌برداری از هوش مصنوعی ایفا کند.

در میان معدود پروژه‌های رمزارزی مبتنی بر هوش مصنوعی، Fetch.AI با افزایش تصاعدی قیمت خود در چند ماه گذشته، توجه سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است.

تیم پشتیبان Fetch.AI اخیراً یک نقشه راه جدید منتشر کرده که نقاط عطف کلیدی را که این پروژه ارز دیجیتال قصد دارد تا پایان سال پوشش دهد، ارائه کرده است. این اهداف، دامنه‎های مختلفی را شامل می‌شود، از جمله تحولات در دفترکل، هوش مصنوعی، اعلان‌ها، نمایندگان و کیف پول‌ها. بر اساس اعلام رسمی، تمرکز اولیه تیم بر روی انتشار یک سری عوامل میکرو – شاخه‌ای از هوش مصنوعی که Fetch.AI بر روی آن ساخته شده است – و ادغام آنها در کیف پول، خواهد بود.

این نقشه راه همچنین مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های برنامه‌ریزی‌شده برای کیف پول آن را در بر می‌گیرد. این پیشرفت‌ها شامل پشتیبانی از پیام‌های گروهی، رای‌گیری در مورد پیشنهادهای حاکمیتی، پشتیبانی از مجموعه‌های NFT (توکن غیرقابل تعویض)، پشتیبانی از هوش مصنوعی و پشتیبانی از استیکینگ، است.

همه این‌ها باعث شده که بسیاری از اعضای جامعه کریپتو در مورد افزایش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال گمانه‌زنی کنند. لازم به ذکر است که قیمت FET در چند وقت اخیر شاهد رشد چشمگیر بیش از ۱۰ برابری بوده است.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا