مقالاتاخبار

آینده ارزهای دیجیتال چه خواهد بود؟

1. آینده ارزهای دیجیتال چه خواهد بود؟ ارزهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند، زیرا تحلیلگران پیش بینی می کنند که بازار ارزهای دیجیتال طی چند سال آینده به طور تصاعدی رشد خواهد کرد. با توجه به افزایش پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال، چیزهای زیادی برای بازگشایی وجود دارد. برای مثال، ماهیت کریپتو همیشه با بسیاری از مؤسساتی که ما با بازیگران بزرگ «جریان اصلی» مانند دولت‌ها، بانک‌های مرکزی و سرمایه‌گذاران خطرپذیر مرتبط هستیم، در تضاد بوده است.

در قلب رمزارز، تمرکززدایی است که به معنای شفافیت، تغییر ناپذیری و امنیت است. کریپتو در پاشنه یک بحران اقتصادی ساخته شد و هدف آن بازگرداندن قدرت مالی به مردم و جلوگیری از اتکای کامل اقتصادی به پول  و بانکداری متمرکز بود. امروزه، فشار و کشش بین نهادهای نظارتی و سازمان‌های رمزنگاری ثابت می‌کند که کریپتو واقعاً جریان اصلی است. مقررات بد نیست، اما دیدن اینکه چگونه موسسات متمرکز تلاش می‌کنند تا کمی نظم متمرکز را به دنیای به ظاهر سرکش و سرکش کریپتو تزریق کنند، جالب است. با توجه به اینکه کشورهای بیشتر و بیشتری ارزهای دیجیتال را قانونی می کنند، و حتی برخی به دنبال پیروی از گام های السالوادور در ایجاد ارز دیجیتال قانونی هستند، واضح است که رمزارز هرگز به این زودی ها در پس زمینه محو نخواهد شد. نیازی به گفتن نیست که آینده کریپتو به طور جدایی ناپذیری با آینده تجارت، فناوری و به طور کلی جامعه در هم تنیده شده است. با سرعتی که همه چیز پیش می رود، تحلیلگران پیش بینی می کنند که اندازه بازار ارزهای دیجیتال تا سال 2030 با ارزشی حدود 5 میلیارد دلار، سه برابر خواهد شد.

2. استفاده از ارز رمزنگاری شده برای سهام تجاری بسیاری از کسب و کارهای مدرن امروزه به کارمندان سود شرکت را به عنوان سهام می دهند. در آینده، سهام سهام احتمالاً به شکل ارز دیجیتال شرکت خواهد بود. به این ترتیب، هر کسب‌وکاری می‌تواند اکوسیستم خود را تشکیل دهد که کارکنان می‌توانند در آن شرکت کنند. استفاده از ارز دیجیتال شرکتی همچنین به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که از هزینه‌هایی مانند هزینه‌های شناور مرتبط با مدل‌های سنتی‌تر اشتراک‌گذاری سهام دور بزنند، بنابراین این یک مزیت دیگر است. هنوز روزهای اولیه برای ارزهای دیجیتال شرکت است. اما، با ادامه افزایش پذیرش کریپتو، می‌توان انتظار داشت که کسب‌وکارهای بیشتری از آن استفاده کنند.

3. تامین مالی جمعی با کیف پول بلاک چین اختصاصی پلتفرم های آنلاین در حال حاضر به طور گسترده برای جمع آوری پول برای اهداف و پروژه های مختلف استفاده می شوند. به لطف افزایش در دسترس بودن پلتفرم های امن، تردیدهای اولیه در عمل سرمایه گذاری پول در ایده های جدید کاهش یافته است. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این روند در آینده نیز ادامه پیدا کند، به‌ویژه از آنجایی که رمزارز به افراد اجازه می‌دهد تا بدون ترس از دست دادن پول، سرمایه‌گذاری‌های با ریسک کمتری انجام دهند. کسب و کارهای کوچک و پروژه های رمزنگاری که به دنبال افزایش سرمایه هستند، می توانند از طریق روش هایی که به معامله گران اجازه می دهد در پروژه های جدید بلاک چین سرمایه گذاری کنند، به این کار ادامه دهند. تامین مالی جمعی با استفاده از یک کیف پول بلاک چین اختصاصی به این فرآیند اجازه می دهد تا شفاف بماند و مسئولیت پذیری معامله گران و شرکت های رمزنگاری را برای انجام ایمن تجارت خود افزایش دهد. جمع آوری کنندگان کمک همچنین می توانند از پرداخت هزینه های پلتفرم های شخص ثالث بدون به خطر انداختن اعتماد اهداکنندگان اجتناب کنند.

4. کریپتو به‌عنوان یک روش پرداخت قابل اجرا، کریپتو مدت‌هاست که به دلیل نداشتن ارزش ذاتی مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، تغییر به سمت تراکنش‌های بدون تماس در بحبوحه همه‌گیری، بر ارزش ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین در دنیای مدرن تأکید کرده است. به همین دلیل، بازرگانان در پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت کند بوده اند. با این حال، با استفاده گسترده از آن، می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد پذیرش کسب‌وکارهای بیشتری از رمزارز باشیم.

همه‌گیری جهانی روش کسب و کار بسیاری از ما را تغییر داده است. دور شدن از تراکنش های نقدی و حضوری به سمت تراکنش های بدون نقد دیجیتال، بسیاری از مردم را با راحتی پرداخت دیجیتال آشنا کرده است. بنابراین، جای تعجب نیست که کریپتو به عنوان یک گزینه پرداخت بادوام شروع به جلب توجه می کند – گزینه ای که فقط به تکامل خود ادامه خواهد داد. در حالی که هنوز در مراحل اولیه هستند، پلتفرم‌های بزرگی مانند پی پال، ویزا و مسترکارت قبلاً به مشتریان اجازه خرید و تراکنش ارزهای دیجیتال از طریق پلتفرم‌های خود را داده‌اند. اکنون می توان از پی پال برای خرید و تراکنش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC) استفاده کرد. در همین حال، ویزا به کاربران اجازه می دهد تا تراکنش های خود را با استیبل کوین ها در شبکه اتریوم انجام دهند

Mastercard همچنین از راه اندازی کارت رمزنگاری خود در اواخر سال 2021 خبر داد و قرار است از اکثر ارزهای دیجیتال در سال های آینده پشتیبانی کند. بازرگانانی که هنوز در مورد پذیرش کریپتو مشکل دارند، می توانند با دانستن اینکه اینجا برای ماندن است، استراحت کنند. موارد موافق و مخالف کریپتو به‌عنوان نوعی پرداخت به آرامی آغاز می‌شوند و احتمالاً کسب‌وکارهای بیشتری در آینده نزدیک آن را می‌پذیرند. به‌علاوه، کسب‌وکارها می‌توانند هنگام استفاده از رمزنگاری به عنوان نوعی پرداخت، در هزینه‌های تراکنش صرفه‌جویی کنند.

منبع: کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا