ترید و ماینینگرمزارز

معامله‌گران می‌گویند که منطقه 40 هزار دلاری بیت کوین هنوز هم برای مدت طولانی خوب است.

خرس‌ها قیمت بیت‌کوین را کنترل می‌کنند، اما معامله‌گران می‌گویند که منطقه 40 هزار دلاری هنوز هم برای مدت طولانی خوب است.

معامله گران با یک روز دیگر از بازارهای قرمز در 14 آوریل روبرو شدند، پس از اینکه ضعف در بازارهای سهام ادامه یافت و قیمت ارزهای دیجیتال را کاهش داد. داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که پس از حفظ پشتیبانی بالای 41000 دلار در ساعات اولیه 14 آوریل، قیمت بیت‌کوین (BTC) در جلسه بعد از ظهر دوباره به زیر 40000 دلار رسید و به پایین‌ترین سطح روزانه 39550 دلار رسید.

بیت کوین باید پشتیبان بالاتر از 42000 دلار پیدا کند اقدام قیمت بیت کوین در نمودار ماهانه توسط تحلیلگر بازار و کاربر مستعار توییتر Rekt Capital مورد بحث قرار گرفت که نمودار زیر را نشان می دهد که چه اتفاقی افتاده است که سطح مقاومت 47000 دلار در سپتامبر 2021 رد شد.

گاوهای بیت کوین باید 41 هزار دلار را  در روز جمعه پس بگیرند. احتمال یک روند صعودی چشم انداز بلندمدت بیت کوین بر اساس درصد عرضه در سود توسط تحلیلگر On-Chain کالج بررسی شد، که نمودار زیر را منتشر کرد و اشاره کرد که این متریک «در سال جاری سه بار از سطح ~ 62.5 درصد جهش کرده است.

کالج On-Chain گفت،

در حال حاضر، بیش از 69 درصد از عرضه در سود است. از لحاظ تاریخی، زمانی که این معیار به منطقه قرمز (95+%) برسد، بیت کوین بیش از حد واردفشار می شود و فشار فروش بالقوه بالاست.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا