اخبار

160 میلیون دلار معاملات فیوچرز فروش در روند صعودی کوچک لیکویید شد.

قیمت بیت کوین به 22000 دلار رسید و اتریوم از 1400 دلار گذشت و این باعث شده است که تعداد زیادی از معاملات فروش در فیوچرز لیکویید شده و سرمایه خود را از دست دهند.

بازار ارزهای دیجیتال به بهبود خود ادامه می‌دهد و در چند روز گذشته مجموعاً ۱۵۰ میلیارد دلار به ارزش سرمایه خود افزوده و اکنون به بالای ۱ تریلیون دلار رسیده است.

بیت کوین در حال حاضر در حدود 22 هزار دلار معامله می‌شود که در هفت روز گذشته حدود 5 درصد و در 24 ساعت گذشته 2.1 درصد افزایش یافته است.
از سوی دیگر، اتریوم از نظر عملکرد قیمت در روزهای گذشته با 22.6 درصد افزایش در هفته و 5.5 درصد در روز گذشته، پیشرو مطلق این صعود است و منجر به از دست رفتن بیش از 250 میلیون دلار در مجموع معاملات فیوچرز شد و بیش از 160 میلیون دلار آن مربوط به معاملات فروش بود.

داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که بزرگترین سفارش لیوکیید شده در صرافی FTX بوده و این یک قرارداد معامله فروش ETH با ارزش اسمی 2.83 میلیون دلار بود.
ETH همچنین از نظر لیکویید کردن در 4 ساعت گذشته پیشتاز است و 65 هزار معامله آن از دست رفته ست (در مجموع حدود 94 میلیون دلار).
در کل، 64 درصد از پوزیشن‌هایی که در برجسته‌ترین صرافی‌ها لیکویید شدند، ، معاملات فروش بودند و بیشترین حجم نقدینگی در صرافی OKX بوده است.

منبع:کریپتو پتیتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا