رمزارزاخبار

10 ارز رمزنگاری متاورس پرمعامله که باید درسال 2022 توجه کرد.

اخیراً ارزهای رمزنگاری شده Metaverse در حال افزایش هستند که در سال جاری بازدهی عظیمی را به سرمایه گذاران خود می دهند.در اینجا ده تا از پر پتانسیل ترین های آن ها را نگاه میکنیم.

دسنترالند (مانا)Decentraland

خود را به عنوان یک پلتفرم واقعیت مجازی مجهز به بلاک چین اتریوم تعریف می کند که به کاربران امکان ایجاد، تجربه و کسب درآمد از تحقیر و برنامه ها را می دهد. در این دنیای مجازی، کاربران زمین‌هایی را خریداری می‌کنند که بعداً می‌توانند در آن جابجا شوند، روی آن بسازند و درآمد کسب کنند. تاکنون یکی از پرمعامله ترین ارزهای دیجیتال متاورس در سال 2022 است.

 جعبه شنی (SAND)Sandbox

به عنوان یک سرمایه گذاری قوی در مارس 2022 ایستاده است زیرا فناوری بلاک چین را در بازار بزرگ جهانی مانند صنعت بازی به کار می برد و کاملاً بر تمرکززدایی متمرکز است. Sandbox یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان می‌توانند با استفاده از توکن SAND، تجربه‌های بازی خود را در بلاک چین اتریوم بسازند، داشته باشند و کسب درآمد کنند. بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی را در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد کنند، آن‌ها را در بازار آپلود کرده و با Game Maker در بازی‌ها ادغام کنند.

AXIE INFINITY (AXS)

بزرگترین ارز دیجیتال متاورس است که تاکنون بیش از 3 میلیون بازیکن فعال را در این پلتفرم جذب کرده است. Axie Infinity در میان دیگر بازی‌های پولی به‌عنوان ارزی که منبع درآمد واقعی را برای بازیکنان خود فراهم می‌کند، شناخته شد. از مارس 2022، Axie Infinity (AXS) برای معامله در پلتفرم‌های مبادلات متعدد، از جمله صرافی‌های برتر مانند Binance، Huobi Global، Coinbase، FTX، Bithumb، KuCoin، Gate.io و Kraken در دسترس است.

 (ENJ)Enjin Coin

دارای برنامه های کاربردی در دنیای واقعی است و همچنین بر روی صنعت بازی متمرکز شده است. توکن NFT علاوه بر تمرکز بر انقلابی کردن فضای بازی با ایجاد اقتصاد مبتنی بر بازیکن، توکن‌سازی و انتقال بعدی دارایی‌های درون بازی را در چندین پلتفرم نیز امکان‌پذیر می‌سازد. این شبکه مبتنی بر اتریوم در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای گسترش به شبکه ناهمگن به نام Polkadot است تا از هزینه های بالای گاز همراه با شبکه ETH جلوگیری کند.

 قهرمان (HERO)

یک شبکه اسکن سه بعدی متلاورس و خدمات مجسمه سازی و تولید شخصیت های درون بازی را ارائه می دهد. فناوری اسکن سه بعدی آن، اشیاء دنیای واقعی از جمله انسان ها را به آواتارهایی با کیفیت فوق العاده بالا بازسازی می کند. آنها قبلاً تصمیم گرفته اند تا اسکنرهای 16k ultra-HD را ارتقا دهند. همچنین می توان آن را با ارز دیجیتال خریداری یا فروخت.

Epik Prime (EPIK)

یکی از پیشگامان بازی های مرحله اولیه است. در میان 300 مشتری آن یک استودیوی بازی A+ وجود دارد. Epik یک آژانس دیجیتال درجه یک است که قبلاً درآمدهای میلیون دلاری در بازی ایجاد کرده است. تجارب درون بازی و NFTهای آن که مبتنی بر بلاک چین است قابل تصور است. همچنین یکی از پرمعامله ترین ارزهای دیجیتال متاورس در حال حاضر است.

 HIGH

یک پروژه کریپتو Metaverse است که در آن بازیکنان فرصت برنده شدن را دارند. این پروژه از نظر مجازی و فیزیکی منحصر به فرد است. برای کسب توکن، بازیکن به سادگی می تواند بازی را انجام دهد و وظایف را انجام دهد. NFT ها در تنظیمات مجازی در HIGH استفاده می شوند. منحنی های پیوندی که هوشمندانه طراحی شده اند، نقدینگی سریع ایجاد می کنند. سوشی تعویض

(SUSHI) SushiSwap

خانه یک صرافی غیرمتمرکز است که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به شخص ثالث متمرکز، ارزهای دیجیتال را خریداری و بفروشند. این محبوبیت از آن زمان منجر به فراتر رفتن سرمایه SushiSwap از 500 میلیون دلار آمریکا در اوایل سال 2022 شده است. با این اوصاف، SushiSwap از آن زمان مدل کسب و کار خود را با ایجاد یک بازار NFT در ارتباط با Metaverse گسترش داده است.

 

ستاره اطلس (ATLAS) Star Atlas

یک بازی VR برای نسل بعدی است. بلاک چین Solana به عنوان پایه ای برای Star Atlas عمل می کند. می توان از آن برای خرید دارایی های دیجیتالی مانند کشتی، خدمه، زمین و تجهیزات استفاده کرد. SOLANA جایزه اصلی بازی است. سولانا به عنوان قاتل اتریوم شناخته می شود. هیچ قیمت گاز گزاف یا مشکل مقیاس پذیری وجود ندارد. می توان آن را به ارز دیجیتال FTX خرید یا فروخت.

بلوتوپیا BLOK

یکی از پرمعامله ترین ارزهای دیجیتال متاورس است. اعضای BLOK می توانند آواتارهای خود را ایجاد کنند، در فعالیت های اجتماعی شرکت کنند، در مورد ارز دیجیتال بیاموزند و همچنین آن را مبادله کنند. موتورهای تولید سه بعدی بلادرنگ در بهترین جلوه های بصری واقعیت مجازی نیز استفاده می شوند. بلاک چین Polygon به عنوان پایه ای برای Bloktopia عمل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا