اخباررمزارز

یکی از بزرگترین فروش های بیت کوین توسط نهنگی ناشناس!

اخیرا یکی از بزرگترین تراکنش‌هایی که متعلق به صرافی‌ها نیست، به ارزش ۴۶ هزار بیت کوین یا یک میلیارد دلار در بازار ظاهر شد و باعث ایجاد وحشت در بین سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال در مورد دلیل فروش این بیت کوین‌ها شد.

طبق گزارش‌ها، آدرس این نهنگ هفتمین آدرس بزرگ در کل فضای بلاکچین بود، اما پس از توزیع و فروش ۴۶ هزار بیت در پنج تراکنش، رتبه خود را از دست داد. این فروش انبوه، بزرگترین توزیع وجوه در تاریخ این آدرس بود، زیرا از آوریل ۲۰۱۹ به طور مداوم بیت کوین می‌خرید، بدون اینکه درصد زیادی از سبدش را بفروشد.

بزرگترین فروش این نهنگ در ژانویه سال ۲۰۲۱ انجام شد، زمانی که این آدرس در طول بازار رو به رشد بیش از ۷ هزار بیت کوینش را کاهش داد. البته این نهنگ بعدها وجوهی را که به بازار تزریق کرده بود، پس گرفت.

در حال حاضر، آدرس این نهنگ همان مقدار بیت کوینی را دارد که در ژانویه ۲۰۲۱ داشت. دلیل اصلی چنین فروش ناگهانی نامشخص است. خوشبختانه، به نظر می‌رسد بازار چنین فروش بزرگی را نادیده گرفته است. به هر حال، با توجه به بهبود موفقیت‌آمیز وضعیت بیت کوین در روزهای اخیر، دلیل چنین فروش ناگهانی همچنان نامشخص است.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا