اخباررمزارز

کاربران رمزارزی این روزها چه کلماتی را بیشتر در گوگل سرچ می‌کنند؟

در حالی که سرمایه‌گذاران خرد این روزها توجه چندانی به بیت کوین ندارند، به نظر می‌رسد که علاقه آنها به رویداد ادغام (Merge) اتریوم بیشتر شده است.

با بررسی داده‌های سرچ گوگل می‌توان رفتار و علاقه سرمایه‌گذاران خرد را ارزیابی کرد؛ چراکه بر اساس یک قانون سرانگشتی، وقتی که یک موضوع یا دارایی خاص داغ است (معمولاً به این معنی که قیمت آن در حال افزایش است)، افراد بیشتری به دنبال آن هستند و آن را در گوگل جستجو می‌کنند.

بر اساس داده‌های Googe Trends، به نظر می‌رسد تقاضا و علاقه به بیت ‌کوین در میان سرمایه‌گذاران خرد در حال کاهش است؛ چراکه جستجوهای مربوط به این ارز دیجیتال و خرید آن، در سرتاسر جهان به پایین‌ترین سطح خود از دسامبر ۲۰۲۰ رسیده است.
در حالی که علاقه سرمایه‌گذاران خرد به بزرگترین ارز دیجیتال جهان کمتر شده، به نظر می‌رسد آنها کاملا مصمم هستند که درباره دومین ارز دیجیتال بزرگ و به ویژه مهم‌ترین رویداد تاریخ آن – ادغام – اطلاعات بیشتری کسب کنند.

همان‌طور که می‌دانید، به‌روزرسانی ادغام، تغییر الگوریتم اجماع شبکه اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام را نهایی می‌کند. ارتقای ادغام که توسط برخی از فعالان بازار، با رویداد هاوینگ بیت کوین مقایسه می‌شود، به نظر می‌رسد که تأثیر عمیقی بر سرمایه‌گذاران خرد داشته؛ چراکه جستجوهای مربوط به آن در گوگل به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده است. این امر با توجه به اهمیت این به‌روزرسانی تا حدودی قابل انتظار است.

منبع:کریپتو پتیتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا