اخباررمزارز

کف قیمتی بیت کوین 22.400 دلار باید باشد.

به گفته گلس‌نود، شاخص URPD بیت‌کوین نشان می‌دهد که بیش از ۵۳۰،۰۰۰ بیت کوین یا می‌توان گفت ۳/۱۸ درصد از عرضه در گردش، در محدوده قیمتی ۲۲،۴۰۰ دلار جابجا شده است. این محدوده در حال حاضر بزرگترین گره حجمی است که نشان دهنده علاقه سرمایه‌گذاران در مورد ارزش مبنای قیمت واقعی (realized price) است.

سطح ۲۲،۴۰۰ دلار نیز بسیار مهم است زیرا به 200 WMA (۲۲،۸۷۷ دلار) نزدیک است، که طبق گفته گلس‌نود، از لحاظ تاریخی شاخصی برای شکل گیری کف‌های بیت کوین بوده است.

با توجه به قیمت فعلی ۲۴،۴۵۸ دلاری، بیت کوین در حال حاضر بالاتر از قیمت واقعی ۲۱،۷۷۳ دلاری و قیمت واقعی بلند مدت (LTH Realized Price) که ۲۲،۷۲۲ دلار است معامله می‌شود. این نشان‌دهنده میانگین ارزش عرضه بیت کوین در آخرین تراکنش‌های زنجیره‌ای است.

با توجه به اینکه قیمت بیت‌کوین در سطحی بالاتر از قیمت واقعی قرار دارد، چشم انداز کوتاه مدت برای کسانی که مایل به قرار گرفتن در معرض بیت کوین هستند، بهبود یافته است. موجودی کلی ماینرها در دو هفته گذشته حدود ۴۷۰۰ بیت کوین کاهش یافته است و نشان می‌دهد که در جریان افزایش قیمت اخیر، استخراج‌کنندگان برای تقویت ترازنامه‌های خود و مدیریت ریسک، مقداری از نقدینگی خود را کم کرده‌اند.

این واقعیت که شاخص هش ریبون (Hash Ribbons) بیت‌کوین هنوز معکوس باقی‌ مانده، نشان می‌دهد که کماکان استرس در بخش ماینینگ وجود دارد. با این حال، تثبیت 30 DMA زودتر آٰغاز شده و حاکی از این است که وضعیت مالی ماینرها ممکن است رو به بهبود باشد. استرس ماینرها در ژوئن (خرداد) به اوج خود رسیده بود زیرا قیمت بیت کوین به زیر ۲۰،۰۰۰ دلار کاهش یافت.

بیت کوین در حال «تشکیل» بیس جدیدی است.

به گفته Jurrien Timmer از Fidelity، «بیت کوین در حال تلاش برای تشکیل بیس دیگری است و این خوب به نظر می‌رسد».

قیمت بیت کوین در حال افزایش است و آن را به مرز ۲۵،۰۰۰ دلار نزدیک می‌کند، اما همچنان تحت تاثیر شاخص های کلان بلندمدت قرار دارد و نشان می‌دهد که ممکن است برای ایجاد یک بیس محکم به زمان بیشتری نیاز باشد.

بر اساس گزارش گلس‌نود، در طول زمان برخی میانگین‌های متحرک ساده پیوستگی قیمت بیت‌کوین را نشان داده‌اند. 200 WMA (میانگین متحرک هفتگی)، که در حال حاضر در ۲۲،۸۷۷ دلار قرار دارد، در طول تاریخ به عنوان نشانه‌ای از شروع ساخت یک کف عمل کرده است. 200 DMA (میانگین متحرک روزانه) نیز تقریباً در ۳۳،۰۰۰ دلار است.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا