مقالاترمزارز

کدام آژانس های مسافرتی جهانی ارز دیجیتال قبول میکنند؟

بسیاری از آژانس‌های مسافرتی جهانی اکنون بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان پرداخت می‌پذیرند و برخی حتی به مشتریانی که با ارزهای دیجیتال پرداخت می‌کنند تخفیف می‌دهند. در اینجا فهرستی از پلتفرم‌های محبوب رزرو سفر که بیت کوین  می پذیرند و همچنین فناوری بلاک چین را در بر می‌گیرند، آورده شده است.

شبکه 1INCHپرداخت‌های کریپتو را به صنعت سفر می‌آورد.

صرافی غیرمتمرکز شبکه 1inch روز پنجشنبه از همکاری با پلتفرم رزرو سفر Travala.com خبر داد که به کاربران امکان می‌دهد هزینه رزرو هتل خود را با ارز دیجیتال پرداخت کنند. کاربران Travala.com اکنون می توانند به لطف این همکاری از ارز دیجیتال مورد علاقه خود برای خرید میلیون ها کالا استفاده کنند. انتظار می‌رود این تصمیم پذیرش کریپتو را تقویت کند و نوآوری را در صنعت سفر تقویت کند. ادغام با Travala.com به دارندگان توکن 1INCH امکان رزرو بیش از 2.2 میلیون هتل و اقامتگاه، 600 خط هوایی و 400 هزار فعالیت در 230 کشور را می دهد. این یک گام بزرگ رو به جلو برای شبکه 1INCH است که اکنون می تواند خدمات خود را به طیف وسیع تری از کاربران ارائه دهد. Travala.com یکی از حامیان پذیرش ارزهای دیجیتال است و در بیش از 50 ارز دیجیتال مختلف از جمله BTC، Ether (ETH)، Tether (USDT)، Shiba Inu (SHIB) و اکنون 1 اینچ پرداخت می کند.

TravelX  ده میلیون دلار برای ایجاد یک پروتکل توزیع سفر مبتنی بر بلاک چین جمع آوری می کند.

TravelX، یک شرکت جدید، اخیراً 10 میلیون دلار سرمایه اولیه برای ایجاد یک شبکه توزیع مبتنی بر بلاک چین برای سفر دریافت کرده است. خوان پابلو لافوس، مدیر عامل سابق و خالق آلموندو، سال گذشته کسب‌وکار مستقر در میامی را راه‌اندازی کرد. او معتقد است که فناوری بلاک چین جایگزین‌های توزیع بیشتری را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد و همچنین به آن‌ها کمک می‌کند تا در موقعیت‌های مختلف به طور مؤثرتری با سهام کنار بیایند.

شرکای Alternative Airlines پرداخت‌های رمزنگاری شده را می‌پذیرند.

همانطور که توسط Cointelegraph گزارش شده است، Alternative Airlines، یک شرکت مسافرتی مستقر در بریتانیا، با سرویس ارزهای دیجیتال Utrust برای تسهیل پرداخت‌ها با رمزارز همکاری می‌کند. Alternative Airlines اولین تاجر در تجارت مسافرتی بود که در 13 نوامبر با Utrust شریک شد، زمانی که این شرکت اعلام کرد یک رابطه جدید با پردازشگر پرداخت دیجیتال مستقر در سوئیس دارد. مشتریان می توانند با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده مانند BTC، ETH، Dash (DASH)، DigiByte (DGB)  پرواز رزرو کنند.

Destinia، یک سرویس رزرو هتل و پرواز معروف که در سال 2001 توسط ایان وبر تأسیس شد.

این شرکت که در اسپانیا مستقر است، اولین پذیرنده پرداخت با ارزهای دیجیتال بوده است. در سال 2014، Destinia.com به اولین آژانس مسافرتی آنلاین در خاورمیانه تبدیل شد که پرداخت های BTC را پذیرفت. با ادغام بیت کوین، این کسب و کار به سرعت به یکی از محبوب ترین گزینه های پرداخت ارائه شده توسط شرکت تبدیل شد.

دهکده ال زونتهدر حومه پایتخت السالوادور به ساکنان و بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که از بیت کوین برای پرداخت هر چیزی، از جمله آب و برق به لطف نوآوریمحلی استفاده کنند.

قبل از پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی در السالوادور، ابتدا توسط رئیس جمهور نایب بوکله در طی کنفرانس بیت کوین 2021 اعلام شد و بعداً در سپتامبر 2021 به تصویب رسید.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا