ترید و ماینینگرمزارز

پیش بینی روند بیت کوین در ماه اگوست توسط این اندیکاتور.

بر اساس گزارش شرکت تحلیل زنجیره ای ، سنتیمنت (Santiment)، واگرایی صعودی و گاوی در ماه های می(اردیبهشت-خرداد) و ژوئن(خرداد-تیر) در شاخص نسبتNVT منجر به رشد 18 درصدی ماهانه قیمت بیت کوین در ماه جولای (تیر-مرداد) شد.

این اندیکاتور پس از پیش‌بینی صحیح خود در ماه جولای، درحال حاضر یک روند خنثی برای قیمت بیت‌کوین در ماه آگوست(مرداد-شهریور) نشان می‌دهد که حاکی از نوسان آن در یک محدوده ثابت و رنج است.

با این حال، پلتفرم سنتیمنت با توجه به کاهش گردش توکن ، عنوان می کند که قیمت در ماه آگوست می‌تواند به هر دو جهت پیش رود ، این بدان معنی است که قیمت در این ماه می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد ویا کاهش یابد.

بیت کوین پس از اینکه در روز شنبه به بالاترین سطح خود از اواسط ژوئن(اواخر خرداد) افزایش یافت ، عقب نشینی کرد. سرمایه گذاران بر این باور بودند که فدرال رزرو چرخه افزایش نرخ بهره را تا پایان سال جاری میلادی در نتیجه شواهد رو به رشد رکود در اقتصاد ایالات متحده متوقف خواهد کرد.

با این حال، رمزارزها در ابتدای این هفته، تحت فشار قرار گرفتند.

بیت کوین پس از رسیدن به سقف ۲۴۶۷۶ دلاری در ۳۰ ژوئیه(8 مرداد)، ۳.۳۹ درصد کاهش یافت و به ۲۲۹۹۴ دلار رسید.

آنتونی ترنچف(Antoni Trenchev)، یکی از بنیانگذاران و مدیران شرکت وام دهی رمزارز ، Nexo، عنوان کرد: “ماه آگوست(مرداد-شهریور) پتاسیل این را دارد که برای بیت کوین سخت باشد و تداوم نوسانات در این ماه قطعی است.”

با این حال، وی تا حدودی نسبت به سرسختی و بهبود پذیری مجدد بیت‌کوین همانند ماه جولای ، امیدوار است زیرا این رمزارز ، افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را هضم کرد و به دنبال آن ، با داده هایی مبنی بر عقب نشینی متوالی اقتصاد ایالات متحده روبه رو شد که آن را هم پشت سر گذاشت.”

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا