مقالاتاخبارترید و ماینینگ

پروژه استپن با افزایش 75 درصدی قیمت به صدر توجه ها در بازار برمیگردد

چند روز قبل از آغاز تابستان 2022، STEPN مجبور شد یک اطلاعیه ناخوشایند ارائه دهد که باعث شد قیمت این رمزارز 30 درصد کاهش یابد، اما علیرغم آینده تیره و تار این پروژه، GMT در هفت روز گذشته 75 درصد از ارزش خود را برگردانده است. این امر نشان می دهد که سرمایه گذاران هنوز آماده حمایت از مدل کسب و کار “درآمد با پیاده روی” هستند.

با توجه به تایم فریم یک روزه، GMT با موفقیت به سطح مقاومت اول در مسیر صعود خود به سمت بازگشت کامل رالی حرکت می کند. در حال حاضر، STEPN به میانگین متحرک 50 روزه رسیده است که به عنوان مقاومتی بین سطوح نزولی و صعودی عمل می کند.

در صورت پیشرفت، شاهد یک روند معکوس کامل خواهیم بود، زیرا سایر سطوح مقاومت روزانه هنوز شکل نگرفته اند، از جمله میانگین متحرک 200 روزه، که سطح مقاومت اصلی برای هر دارایی در مسیر خروج از یک روند نزولی قوی می باشد.

متاسفانه، در چند ساعت گذشته، STEPN نتوانست میانگین متحرک نمایی 50 روزه را بشکند و در چند ساعت گذشته حدود 10 درصد نزول داشته است، که نشان می دهد کمبود حجم معاملات در آخر هفته، GMT را از ورود به حالت رالی کامل باز می دارد.

اعلامیه ای که می توانست پروژه را نابود کند

در پایان ماه می (اوایل خرداد)، حساب رسمی توییتر STEPN به سرمایه گذاران چینی در مورد ممنوعیت آتی آنها از این پلتفرم به دلیل مشکلات نظارتی که STEPN در چین با آن مواجه است، اطلاع رسانی کرد.

خوشبختانه، این پروژه به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که تمام دارایی های خود را پس بگیرند یا از روش های جایگزین برای دسترسی به برنامه استفاده کنند. متاسفانه، STEPN به طور مداوم عملکرد هر دستگاه متصل به یک حساب کاربری را برای ردیابی پیشرفت راه رفتن خود ردیابی می کند، که از استفاده از این برنامه با VPN جلوگیری می کند.

 

منبع : u.today

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا