اخباررمزارز

پایان 11 کندل هفتگی قرمز اتریوم!

طولانی‌ترین دوره کندل‌های هفتگی قرمز اتریوم خاتمه یافت. پس از یک دوره پرفراز و نشیب ۱۱ هفته‌ای، اتریوم سرانجام توانست یک کندل هفتگی را به رنگ سبز ببندد.

به جرات می‌توان گفت که چند ماه گذشته، چالش‌برانگیزترین دوره برای دومین ارز دیجیتال بزرگ ینی اتریوم جهان از نظر ارزش کل بازار بوده است. با این حال، برای اولین بار پس از ۱۱ هفته، کندل هفتگی اتریوم به رنگ سبز بسته شد. قیمت این ارز دیجیتال در پلتفرم بایننس، هفته گذشته تا ۱،۲۸۰ دلار اوج گرفت و البته، با کاهشی مجدد به محدوده قیمتی ۱،۱۹۵ دلار بازگشت.

نمدار هفتگی اتریوم:

لازم به ذکر است که اتریوم از زمان سقوط به پایین‌ترین سطح خود در ۱۸ ژوئن، یعنی زمانی که به ۸۸۰ دلار سقوط کرد، حدود ۴۰ درصد رشد قیمت داشته است. با این حال، هنوز حدود ۷۵ درصد پایین‌تر از بالاترین حد خود است و این ارز دیجیتال مسیر طولانی‌ای را در پیش‌ رو دارد.

دلایل مختلفی برای کاهش ارزش اتریوم وجود دارد. به عنوان مثال، شبکه سلسیوس (Celsius Network)، یکی از بزرگ‌ترین وام‌دهندگان و مهره‌های اصلی این صنعت، در حال حاضر به دلیل قفل کردن وجوه کاربران خود برای دو هفته، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد این پلتفرم که هولدر عظیم اتریوم و سهامدار بزرگ پلتفرم لیدو (Lido) است، بخش قابل‌توجهی از موقعیت‌های معاملاتی خود را لیکویید کرده است.

منبع:کریپتو پتیتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا