اخباررمزارز

نظر یک کارشناس درباره آینده اتریوم بعد از بروزرسانی مرج .

با انتقال به یک بلاک چین مقیاس پذیر و مقاوم در برابر انرژی برای اتریوم، بسیاری با توجه به بزرگی و پیچیدگی ارتقای Merge، آینده این سکه محبوب را مورد تردید قرار داده اند. اما، در میان سهامداران برجسته، یک پروژه خاص به شدت در مورد آینده اتریوم صعودی باقی می‌ماند، که چیزی نیست جز راه حل مقیاس‌پذیری لایه دو، پالیگان.

در کنفرانس سالانه انجمن اتریوم در پاریس، مدیر رویدادهای کوین تلگراف، ماریا ای.، با معاون رشد Polygon، Mihailo Bjelic، در مورد این موضوع صحبت کرد. در اینجا چیزی است که Bjelic در مورد ادغام می گفت:

“این یک ارتقاء در یک شبکه زنده است که میلیون ها کاربر، میلیاردها سرمایه و ده ها هزار برنامه کاربردی دارد. هرگز آسان نیست، اما ادغام بیش از دو سال است که در حال انجام است. همه شبکه های آزمایشی موفق بوده اند. ، بنابراین من فکر می کنم ما بیش از حد آماده برای ارتقا هستیم.”

Bjelic سپس توضیح داد که به احتمال زیاد اتریوم در بازار نزولی دوام بیاورد و بهبود یابد: « به دو دلیل. اول، نوآوری اتریوم و توسعه آن.

اینجا جایی است که همه توسعه دهندگان هستند، جایی که بیش از 90٪ فعالیت در حال وقوع است. پروژه های متمرکز بر پول ناپدید می شوند، اما توسعه دهندگان واقعی باقی خواهند ماند.” وی ادامه داد: دلیل دوم این است که اتریوم با اختلاف بسیار زیاد ایمن ترین، غیرمتمرکزترین و قابل برنامه ریزی ترین بلاک چین در جهان است.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا