مقالاتاخبارترید و ماینینگ

نظرسنجی اکونومیست: درک سرمایه‌گذاران از ارز های دیجیتال به سمت بهتر شدن تغییر می‌کند.

گزارشی که توسط اکونومیست منتشر شده، آینده روشنی را برای پذیرش ارزهای دیجیتال ترسیم می‌کند و پاسخ‌دهندگان نظرسنجی پیش‌بینی می‌کنند که تقاضا در آینده نزدیک افزایش یابد.

اکونومیست ایمپکت، یافته‌های «گزارش دیجیتالی» خود را منتشر کرد و به اعتماد مصرف‌کننده به پرداخت‌های دیجیتال و موانعی که دیجیتالی‌سازی عملکردهای پولی اساسی را مختل کرده است، پرداخت. داده‌های به‌دست‌آمده منبعی برای تفکر و دیدگاه است، زیرا روندهای نظرسنجی‌های قبلی در مورد این موضوع در سال‌های 2020 و 2021 را مقایسه می‌کند.

اطلاعات از یک نظرسنجی که توسط 3000 شزکت کننده در اوایل سال 2022 ، جمع‌آوری شد که نیمی از پاسخ‌دهندگان در اقتصادهای توسعه‌یافته از جمله ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، کره جنوبی، استرالیا و سنگاپور زندگی می‌کنند. نیمی دیگر از پاسخ دهندگان از کشورهای در حال توسعه از جمله برزیل، ترکیه، ویتنام، آفریقای جنوبی و فیلیپین بودند.

حدود 75 درصد از شرکت‌کنندگان دارای تحصیلات عالی یا بالاتر بودند و از انواع روش‌های پرداخت دیجیتال برای پرداخت کالا یا خدمات استفاده کرده بودند. بخش آخر این نظرسنجی شامل 150 سرمایه گذار نهادی و پاسخ دهندگان مدیریت خزانه داری شرکتی بود – که بینشی در مورد نگرش سیستم مالی مرسوم گسترده تر در مورد این موضوع ارائه می کرد.

یک نکته کلیدی، احساسات غالب سرمایه گذارانی بود که توافق کردند ارزهای رمزنگاری شده منبع باز مانند بیت کوین (BTC) یا اتر (ETH)  یک سبد سرمایه گزاری مفید هستند.

این گزارش نشان داد که ظهور Web3 و پروژه های مختلف Metaverse ممکن است این تقاضا را افزایش دهد. 74 درصد از پاسخ‌دهندگان نیز موافق بودند که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) یک طبقه دارایی نوظهور هستند که سازمان‌ها قصد دارند آن‌ها را خریداری و معامله کنند.

ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) یکی دیگر از نقاط کانونی قابل توجه بود، با تعداد فزاینده‌ای از مصرف‌کنندگان که انتظار داشتند دولت‌ها یا بانک‌های مرکزی مربوطه تا سال 2025 یک سیستم CDBC کارآمد را راه‌اندازی کنند. برای جایگزینی ارزهای فیات فیزیکی در کشورهای محل کار خود.

این مقررات به عنوان مانع اصلی برای جلوگیری از استفاده سرمایه‌گذاران نهادی یا خزانه‌داری شرکت‌ها از ارزهای دیجیتال شناخته شد. 35 درصد از پاسخ دهندگان اعتماد بازار یا درک فضا را به عنوان یک مانع ذکر کردند – کاهش قابل توجهی در درک از 47 درصد از مطالعه سال 2021.

این منعکس کننده احساسات جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده بود، که اظهارات خود را در مورد سیاست و مقررات دارایی های دیجیتال در می 2022 باز کرد. او به موانعی اشاره کرد که دسترسی به ارزهای دیجیتال را محدود می کند که شامل آموزش مالی و منابع فناوری می شود.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا