اخباررمزارز

نتیجه یک نظر سنجی در مورد سرمایه گذاری مجدد در کریپتو!

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران سراسر جهان در بازارهای رمزارزی، با وجود رکود شدید بازار در سال جاری، هنوز معتقد به سرمایه‌گذاری‌های خود هستند.

بر اساس جدیدترین نظرسنجی Crypto Pulse Bitstamp که بیش از 28 هزار سرمایه‌گذار خرد و حقوقی از 23 کشور در آن شرکت کرده‌اند، اکثریت قریب به اتفاق کشورهای قاره آمریکا دید قوی خود را نسبت به دارایی‌های رمزارزی حفظ کرده‌اند.
کانادا تنها کشوری بود که در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه اول، شاهد کاهش کمتر از 50 درصدی اعتماد به ارزهای دیجیتال بود، ولی در همه کشورهای دیگر قاره آمریکا اعتماد به ارزهای دیجیتال همچنان بالاست، کشورهایی مانند برزیل با 77 درصد، شیلی با 69 درصد و مکزیک با 70 درصد.

ایالات متحده بزرگترین افزایش اعتماد را از ۶۱ درصد در سه‌ماهه اول به ۷۳ درصد در سه‌ماهه دوم، به همراه ۴۴ درصد افزایش در سرمایه‌گذاران خرد داشته است.

سرمایه‌گذاران در اروپا و آسیا و اقیانوسیه نیز به سبد رمزارزهای نوپا اعتماد نشان دادند. بر اساس این نظرسنجی، سرمایه‌گذاران خرد اروپایی که ارزهای دیجیتال را قابل اعتماد می‌دانند، از ۵۴ درصد به ۵۲ درصد کاهش یافته‌اند، در حالی که ۶۶ درصد از سرمایه‌گذاران حقوقی در آسیا و اقیانوسیه گفته‌اند که دارایی‌های دیجیتال را به مشتریان خود توصیه می‌کنند.
این گزارش نشان می‌دهد که به طور کلی، بازارهای جهانی نسبت به بازار خرسی ارزهای دیجیتال در سال جاری بی‌تفاوت به نظر می‌رسند.

با توجه به اینکه در سه ماهه اول ما وارد زمستان کریپتو شده بودیم، این اعداد به نفع انعطاف‌پذیری صنعت هستند و اگرچه اعتماد به ارزهای دیجیتال در برخی مناطق اندکی کاهش یافته، اما سرمایه‌گذاران این زمان را صرف افزایش سرمایه‌گذاری یا گسترش دانش خود می‌کنند.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا