اخبار

ماینرها می گویند که بیت کوین همیشه در هر دوره 4 ساله سود داشته است.

معامله گران می گوید بیت کوین (BTC) به کف قیمتی خود رسیده است. در عین حال، شاخص‌ها و تحلیلگران برتر زنجیره‌ای از محدوده قیمت فعلی به عنوان یک فرصت «خرید » یاد می‌کنند. در همین حال، رسانه‌های مختلف ارزهای دیجیتال و مالی اخیراً گزارش دادند که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین که انبوهی از سکه‌ها را به صرافی‌ها می‌فرستند، نشانه‌ای از این است که 17600 دلار  پایین ترین قیمت بازار خواهد بود.

از سوی تحلیلگران مختلف anon و doxed در کریپتو امید زیادی برای رشد قیمت وجود دارد، با این حال قیمت بیت کوین هنوز در یک روند نزولی آشکار است و معیارها به طور کامل نشان نمی دهد که معامله گران در حال خرید ریزش ها هستند.

یکی از مولفه‌های مهم قیمت بیت کوین که بسیاری از سرمایه‌گذاران اغلب نادیده می‌گیرند، شرایط و احساسات استخراج‌کنندگان بیت‌کوین است، دقیقاً به همین دلیل است که کوین تلگراف با ریچ فرولو از Blockware Solutions و ویل ساموسزگی از Sazmining Inc صحبت می‌کند تا به وضوح در مورد آنچه در استخراج اتفاق می‌افتد بحث کند.

چقدر قیمت بیت کوین افت می کند؟

قیمت تقریباً دو هفته پیش به 17600 دلار رسید و به نظر می رسد که روند تسلیم سرمایه محور ممکن است به پایان رسیده باشد.

به گفته ویل ساموسزگی: نمی‌توان گفت که آیا بیت‌کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است یا خیر. به طور کلی، من یک استراتژی خرید پله ای  را به مردم توصیه می کنم: فقط هر مقدار بیت کوین که با آن احساس راحتی می کنید در یک برنامه ثابت بخرید. قبلاً شاهد کاهش‌هایی حتی بزرگ‌تر از این بوده‌ایم – مانند 93.7٪ در روزهای اولیه وجود بیت کوین و 83.4٪ در سال 2018.  هم چنین او گفت بیت کوین همیشه در طول هر دوره چهار ساله در تاریخ خود سود داشته است.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا