مقالاتاخبارترید و ماینینگ

لجر لایو با همکاری آلکمی اِرن قابلیت کسب سود را به کیف پول‌ سخت افزاری خود افزود

لجر (Ledger)، سازنده کیف پول‌ سخت‌افزاری، با همکاری با آلکمی اِرن (Alkemi Earn)، قابلیت کسب سود را برای کاربران خود به ارمغان آورد. همکاری با آلکمی به کاربران لجر لایو این امکان را می‌دهد که از دارایی موجود در کیف پول سخت افزاری خود کسب سود کنند.

به گزارش کوین‌دسک، لجر لایو در همکاری با Alkemi Earn امکان کسب سود را برای کاربران مهیا کرده است. آلکمی یک پلتفرم وام‌دهی است که از یک استخر نقدینگی شامل اتر (ETH)، بیت کوین رپد شده (wBTC) و استیبل کوین‌ها استفاده می‌کند.

کاربران اکنون می‌توانند از طریق رابط کاربری لجر لایو رمزارزهای خود را در پروتکل آلکمی قرار دهند و سود دریافت کنند. Ledger قصد دارد راهی برای خرید و استفاده از دارایی‌های دیجیتالی بدون واگذاری آن‌ها به صرافی‌ها یا پروتکل‌های دیگر در اختیار کاربران قرار دهد.

شرکت لجر در وب‌سایت خود نوشت:

از این پس می‌توانید به استخرهای نقدینگی آلکمی دسترسی داشته باشید و اتریوم، بیتکوین رپ شده، یا USDC را وام بگیرید یا قرض دهید و بدون خروج از رابط لجر لایو (Ledger Live)، سود کسب کنید. علاوه بر این، می‌توانید زمان وام گرفتن، توکن‌ بومی شبکه آلکمی یعنی ALK را به دست آورید.

استفاده از آلکمی در کیف پول لجر؛ منبع: لجر

جی اف روچت (JF Rochet)، معاون توسعه بین‌المللی لجر در بیانیه‌ای در روز سه‌شنبه گفت:

با آلکمی، کاربران لجر راه‌های بیشتری برای افزایش (تعداد یا درآمد از) دارایی‌های خود خواهند داشت و در عین حال از مزایای مدیریت و کنترل شخصی دارایی‌های خود بدون واگذاری آنها به نهادهای دیگر بهره‌مند خواهند بود.

کیف پول سخت افزاری لجر در فوریه سال گذشته (بهمن ۱۳۹۹) نیز برای دسترسی کاربران خود به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) اقدام کرد و به آن‌ها اجازه داد از طریق یکپارچه‌سازی با پروتکل منبع باز WalletConnect به برنامه‌های غیرمتمرکز مانند یونی‌ سواپ، 1inch و کرو متصل شوند.

با این حال، همکاری با آلکمی به کاربران لجر این امکان را می‌دهد که برای اولین بار به کسب سود بپردازند. یکی از سخنگویان آلکمی گفت از قبل نیز صرافی غیرمتمرکز (DEX) برای مبادله توکن‌ها یا سایر عملکردهای دیفای وجود داشت؛ اما هیچ‌یک از این صرافی‌ها سود یا بازگشت سرمایه‌ای را ارائه نمی‌کنند.

 

منبع : کوین دسک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا