اخبارترید و ماینینگرمزارز

علت اصلی ریزش لونا و ust مشخص شد!

طبق گزارش FXStreet،دووکوان بنیانگذار ترا قبل از سقوط لونا یا ترا و UST با انتقال 80 میلیون دلار از این سکه ها به کیف پول خود انتقال و نقد کرده است.

کمیسیون SEC در حال تحقیق از دوو کوان، مدیرعامل ترا و دیگر اعضای این شبکه در خصوص اتهاماتی مانند پول‌شویی است.

اکنون، SEC در حال بررسی سقوط LUNA و UST است. به گزارش خبرگزاری کره جنوبی Naver از طریق دوربین‌های مداربسته طراحان شبکه ترا را تحت نظر قرار داده‌اند تا به این ترتیب بتواند سرنخ‌هایی از طراحی ضعیف این شبکه به دست بیاورد.

آیا دووکوان توکن های لونا را به سرقت برده است؟

به گفته همین منبع خبری، کمیسیون SEC گزارش داد که بیش از 80 میلیون دلار LUNA (که اکنون با نام LUNC تغییر نام داده است) و UST به صورت ماهانه از وجوه این شرکت منتقل شده و به کیف پول های مختلفی که ظاهراً متعلق به Do Kown است ارسال می شود. پوشش هزینه های عملیاتی طبق گزارش SEC، رئیس Terra چند ماه قبل از سقوط توکن‌های Terra شروع به برداشت این وجوه کرد. بنابراین سازمان نظارتی این موضوع را مشکوک و مرتبط با پولشویی دانست. به گفته یک کارمند رده بالای Terra که نامش فاش نشده است، Kwon هیچ گونه پرداخت رسمی از Terra دریافت نکرده است.

در حال حاضر، کوون مظنون به نقض قانون اوراق بهادار است زیرا SEC فکر می‌کند که احتمالاً می‌تواند اوراق بهادار ایالات متحده را با استفاده از رمز ارز Terra خریداری کند. اگر این ظن ها درست باشد، Do Kwon در ایالات متحده تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

منبع :یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا