مقالات

صنعت کریپتو برای کارآفرینان جذاب است

مقدمه

وقتی نوبت به گسترش می رسد، صنعت کریپتو لزوماً از عدم علاقه رنج نمی برد. آزادی و پتانسیل کریپتو برای کارآفرینان جذابیت زیادی دارد. اما حتی کسانی که ریسک‌پذیر طبیعی هستند ممکن است در مواجهه با ماهیت مبهم کریپتو، که فاقد ریل‌های راهنمای نظارتی، گروه‌های حرفه‌ای قدیمی و تأسیسات آموزشی صنایع سنتی است، تردید کنند.

مشخص کردن نیازهای ارزهای دیجیتال و کمک به تازه واردان برای یافتن مسیری که به دنبال آن هستند، کاری است که به بهترین وجه توسط کسانی که قبلاً در این صنعت ردپایی ایجاد کرده‌اند، مقابله می‌کنند. در اینجا، در مورد مسائلی که ممکن است از ورود تازه واردان به این صنعت جلوگیری کند، و همچنین آنچه می توان در مورد آن انجام داد، بحث می کنند.

سردرگمی

افراد نگرانی های متفوتی دارند خیلی‌ها نمی‌دانند از کجا شروع کنند، نمی‌دانند به چه کسی اعتماد کنند و نمی‌دانند بدون اینکه ریسک زیادی را متحمل شوند، در چه پروژه‌هایی شرکت کنند. در حالی که وضعیت اکنون با مقررات بیشتر کمی بهتر می شود، بدیهی است که اضافه کردن مقررات بیشتر مشکلات خاص خود را دارد. در واقع، یکی از دلایلی که دسته ارزهای دیجیتال برای بسیاری جالب است، تمرکززدایی و عدم تنظیم آن است. این چیزی شبیه یک شمشیر دو لبه است.

تفاوت‌های فرهنگی کریپتو با صنایع سنتی بزرگترین مانع برای ورود، درک و پذیرش فرهنگ منحصر به فرد دنیای رمزنگاری است که بسیار متفاوت از دنیای تجارت سنتی است. به عنوان مثال، بسیاری از پروژه‌های ارزهای دیجیتال بزرگ توسط تیم‌هایی که از خانه کار می‌کردند، حتی قبل از شیوع کووید-19 آغاز شدند. این تیم‌ها در سراسر جهان غیرمتمرکز هستند و رهبر یک تیم می‌تواند یک توسعه‌دهنده جوان و با استعداد به جای یک مدیر ارشد تجاری با رزومه‌ای شیک باشد. با توجه به این تفاوت ها، شناسایی و مشارکت با افراد و تیم مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار جدید برای کارآفرینان دشوار است. برای دسترسی بیشتر به ارزهای دیجیتال، کارآفرینان باید به دنبال یک سرمایه گذار/مشاور قابل اعتماد با تجربه و منابع صنعتی در فضای کریپتو باشند تا به آنها کمک کند تا در این دنیای جدید و چالش برانگیز حرکت کنند.

امروزه استارت‌آپ‌های زیادی هستند که برای تامین بودجه خود از کریپتوکارنسی‌ها استفاده می‌کنند.

به جای استفاده از روش سنتی VC یا استفاده از وب‌سایت‌های جمع آوری پول وشرکت‌ها به دنبال راهی برای جمع آوری پول بدون واسطه هستند. این روش به راحتی سیستم تامین بودجه شرکت‌ها را متحول کرده است.

سخن پایانی

کریپتو کارنسی ها فرصت های بیشماری را برای فعالیت ایجاده کرده اند بسیاری از خدمات و انرژی هایی که تا قبل پیدایش آن ها خرج میشد امروزه بدون واسطه در حال انجام است  روز به روز در حال پیشرفت هستند و افراد زیادی با آن ها آشنایی پیدا میکنند و به تازگی دولت ها در پی قانون گزاری و استفاده از آن ها به نفع خود هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا