مقالاتاخبار

کشور آلمان به عنوان رتبه یک دوستدار ارز های دیجیتال اعلام شد.

 چه چیزی به آلمان اجازه داد تا به جذاب‌ترین کشور برای سرمایه‌گذاری در کریپتو تبدیل شود؟

پذیرش بلاک چین

در سال 2019، آلمان اولین کشوری بود که استراتژی بلاک چین را برای استفاده از پتانسیل فناوری برای پیشبرد تحول دیجیتال و کمک به تبدیل آن به قطبی جذاب برای توسعه بلاک چین، وب 3 و برنامه های کاربردی متاورس در فین تک، فناوری آب و هوا، کسب و کار و فناوری های دولتی اتخاذ کرد. از جمله پروژه هویت دیجیتال آلمان.

 

انجمن بانک های پس انداز آلمان – شبکه ای متشکل از 400 بانک پس انداز در کشورهای آلمانی زبان – شروع به توسعه برنامه های بلاک چین فین تک کرد تا مشتریان را قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کند. شرکت‌های مختلفی مانند Volkswagen، About You، SAP، BrainBot و BigchainDB در حال توسعه NFT، Metaverse، Web3، govtech و برنامه‌های پرداخت کریپتو هستند که به طور گسترده در تجارت الکترونیک برای خرید کالا استفاده می‌شوند. Jacopo Visetti، مشاور C3 – تیمی متشکل از اپراتورها و سرمایه گذارانی که از شرکت هایی که برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کار می کنند حمایت می کنند – به من توضیح داد:

C3 یک شرکت فناوری آب و هوا است که زیرساخت‌های تکنولوژیکی پیشرفته را توسعه می‌دهد.

برای تأمین مالی توسعه این فناوری‌ها، Roundhill Investments، یک حامی ETF با تمرکز بر صندوق‌های موضوعی نوآورانه، Roundhill Ball Metaverse UCITS ETF را در Deutsche Börse Xetra راه‌اندازی کرد و آن را به عنوان اولین صندوق سرمایه‌گذاری متاورس آلمان توصیف کرد. علاوه بر این،آلمان به صندوق‌های بازنشستگی، شرکت‌های بیمه، دفاتر خانواده و صندوق‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا 20 درصد از دارایی‌های خود را در دارایی‌های دیجیتال تخصیص دهند.

پذیرش رمزارز

تا پایان سال 2021، تقریباً 2.6 درصد از آلمانی ها از ارز دیجیتال استفاده کرده اند. و طبق گزارش اخیر KuCoin،   چهلو چهار درصد از آلمانی‌ها انگیزه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را دارند.

منبع:cointelegraph

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا