اخباررمزارزمقالات

شرکت وام دهی سلسیوس به دنبال راه چاره برای چالش های مالی خود!

طبق گزارش‌ها، سلسیوس وکلای دادگستری را برای یافتن راه‌حل‌های مختلف برای چالش‌های مالی فعلی که شرکت با آن مواجه است، استخدام کرده است.

پلتفرم وام دهی کریپتو Celsius Network (CEL) وکلایی را از Akin Gump Strauss Hauer & Feld برای یافتن راه‌حل‌های بالقوه برای مشکلات مالی شرکت استخدام کرده است.

بنا بر گزارش ها، این شرکت جدا از تلاش برای حل مشکلات فعلی خود، به دنبال جایگزین های استراتژیک دیگری مانند تجدید ساختار مالی است. در این گزارش همچنین اشاره شد که سلسیوس در تلاش است سرمایه‌گذارانی را بیابد که بتوانند گزینه‌های تامین مالی را برای شرکت وام‌دهنده کریپتو فراهم کنند.

سلسیوس با استناد به شرایط شدید بازار، خروج از پلتفرم خود را در روز دوشنبه متوقف کرد. در بحبوحه توقف برداشت، این شرکت حدود 247 میلیون دلار بیت کوین پیچیده (wBTC) را از پروتکل نقدینگی Aave رها کرده و آن را به صرافی FTX ارسال کرده است. به غیر از wBTC، این شرکت همچنین ۷۴.۵ میلیون دلار اتر (ETH) به FTX ارسال کرده است.

با افزایش شایعات مبنی بر ورشکستگی سلسیوس، صرافی ارز دیجیتال Nexo دست خود را به پلتفرم وام دهی دراز کرده است. این شرکت رمزنگاری اخیراً به کوین تلگراف گفته است که Nexo، همراه با شرکا و شرکت های وابسته خود، می توانند بخشی یا تمام “دریافتنی های وام های وثیقه ای” معوق سلسیوس را به دست آورند.

همزمان با تصمیم توقف برداشت‌ها در سلسیوس، بایننس نیز روز دوشنبه برداشت بیت کوین را متوقف و پس از چند ساعت دوباره باز کرد.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا