اخباررمزارز

شرکت سهامداران MicroStrategy: ما به شدت خریدهای BTC بیشتری را دنبال خواهیم کرد.

طبق نامه‌ای که مایکل سیلر، مدیرعامل شرکت، به سرمایه‌گذاران ارسال کرده، MicroStrategy به این زودی‌ها از خرید و نگهداری بیت‌کوین دست بر نخواهد داشت.

مدیر عامل MicroStrategy، Michael Saylor به سهامداران شرکت خود اعلام کرده است که شرکت او قصد دارد استراتژی دارایی های ذخیره خود را برای خرید و نگهداری بیشتر بیت کوین “به شدت دنبال کند”.

شرکت سهامی عام Saylor با 129218 بیت کوین بزرگترین دارنده بیت کوین (BTC) تک کیف پول در جهان است که بر اساس ردیاب کیف پول بیت کوین Treasuries. ارزش این سکه ها در حال حاضر حدود 5.1 میلیارد دلار است. MicroStrategy در 5 آوریل 4197 سکه دیگر خریداری کرد.

در مقام مقایسه، تسلا، نایب قهرمان MicroStrategy در مسابقه هولینگ، دارای 43200 BTC به ارزش حدود 1.7 میلیارد دلار است.

در بیانیه پروکسی 2022 MicroStrategy که در 14 آوریل در SEC ثبت شد، Saylor از موفقیت مداوم شرکتش در زودهنگام اضافه کردن BTC به خزانه و ارزش افزوده برای مشتریان و سهامداران تمجید کرد. MicroStrategy فقط حدود 3.9 میلیارد دلار برای BTC در خزانه خود پرداخت کرد که به معنای حاشیه سود کاغذی 1.2 میلیارد دلاری است. سیلور در این نامه نوشت:

استراتژی موازی ما برای به دست آوردن و نگهداری بیت کوین موفقیت فوق العاده ای بوده است.

این نامه همچنین بیان می‌کند که دارایی‌های BTC Microstrategy به خوبی در وضعیت سبز قرار دارند، اما دریافت بیمه مسئولیت را برای مدیران شرکت دشوار کرده است. در نتیجه، سایلر بیمه را از جیب خود تهیه کرده است.

مالکیت 68.1 درصدی Saylor از MicroStrategy به این معنی است که او تقریباً می تواند آنچه را که دوست دارد در شرکت انجام دهد، که همچنین به توضیح اینکه چرا شرکت های بیشتری از او پیروی نکرده اند کمک می کند. او از سال 2020 یکی از سرسخت ترین حامیان بیت کوین بوده و از موقعیت خود برای دستیابی به مخاطبان جهانی استفاده می کند.

در 29 مارس، شعبه MacroStrategy شرکت نرم‌افزار Saylor گفت که از 205 میلیون دلار وام دریافت شده توسط بیت کوین از بانک Silvergate برای خرید BTC بیشتر استفاده خواهد کرد. سیلور در اطلاعیه ای گفت که این وام اولین باری است که شرکت او از دارایی های BTC خود به عنوان “وثیقه مولد” استفاده می کند.

علیرغم بادهای منفی جهانی ناشی از جنگ، تورم و افزایش نرخ بهره، MicoStrategy و Do Kwon’s Terra (LUNA) با خرید ده ها میلیون دلار بیت کوین در یک زمان به حفظ اطمینان در قیمت ها کمک کرده است. دارایی های Terra اکنون تنها 800 سکه پس از تسلای ایلان ماسک است که دومین بیت کوین را در بین شرکت های سهامی عام دارد.

 

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا