مقالاتاخبارترید و ماینینگرمزارز

لونا2.0 نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

همانطور که گزارش شده است، لونا2.0 با شروعی لرزان شروع به کار کرد و در عرض 24 ساعت پس از آغاز به کار، تقریبا 80 درصد ریزش کرد.

از آن زمان، میانگین قیمت توکن لونا 2.0 زیر 11 دلار باقی مانده است. در زمان انتشار،لونا با افت 26 درصدی در 24 ساعت گذشته،داشته  در 6 می، لونا قدیمی در حدود 86 دلار معامله می‌شد تا اینکه استیبل کوین TerraUSD (UST) برابری دلاری خود را از دست داد.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، در حالی که Terra در مورد موفقیت این زنجیره جدید کاملا امیدوار به نظر می رسید، تعداد کمی کاملاً خوشبین هستند.

فلیکس هارتمن، شریک مدیریت هارتمن کپیتال، در پاسخ به بلاک چین تازه راه اندازی شده ترا اظهار کرد: “یک علامت سوال بزرگ وجود دارد. این که آیا این موفقیت آمیز خواهد بود، نیاز به بازسازی اعتماد زیادی با سرمایه گذاران و سازندگان خواهد داشت.”

به گفته هارتمن، بازسازی Terra از خاکستر ارزش تماشا را دارد زیرا احتمالاً از پایین به بالا شروع خواهد شد، اما همچنین توجه زیادی از سوی سرمایه گزاران است زیرا آنها دیگر ارزش گذاری های میلیارد دلاری در بازار نخواهند داشت. هارتمن ادامه می دهد: ” اما نتیجه واقعی – اگر اتفاق بیفتد – ممکن است یک یا دو سال طول بکشد، نه در یک ماه.”

اکوسیستم Terra در ماه مه به دنبال تخریب Terra UST سقوط کرد. به دنبال کاهش شدید قیمت،لونا اصلی به طور کامل تمام ارزش خود را از دست داد و میلیاردها ضرر ثبت شد.

Changpeng Zhao، مدیر عامل Binance، فاش کرده است که این شرکت تقریباً 1.6 میلیارد دلار از سرمایه گذاری LUNA خود را از دست داده است.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا