اخبارترید و ماینینگمقالات

“شانس 1 در میلیارد”: دومین ماینر کوچک یک بلوک دیگر را حل کرد.

هر یک از ماینرهای خوش شانس بیش از 266 هزار دلار به خانه خواهند برد و همچنین فرصت موفقیت بر “یک در چندین میلیارد شانس” را خواهند داشت.

 

در یک چرخش شگفت انگیز از رویدادها، دو ماینر خوش شانس از استخر ماینینگ Solo CK همه شانس ها را به چالش کشیدند و در همان هفته یک بلوک جدید به بلاک چین بیت کوین اضافه کردند.

روز دوشنبه، یک ماینر کوچک با موفقیت یک بلوک با ظرفیت هش متوسط 126 تراهش در ثانیه (TH/s) را حل کرد. کارشناس استخراج بیت کوین و عضو شورای استخراج بیت کوین (هاس مک کوک) در آن زمان به کوین تلگراف گفت که احتمال وقوع این اتفاق 1 در 1400000 است.

اما طبق یک توییت در تاریخ 13 ژانویه از ادمین Solo Con Kolivas، ماینر دیگری از همان استخر توانست بلاکی را با ظرفیت تنها 116 تراهش در ثانیه (TH/s) حل کند – حتی کمتر از اولین ماینر. بسته به تجهیزات مورد استفاده، احتمالاً فقط یک تا سه دستگاه ماینینگ خواهد بود.

کولیواس افزود که ماینر جدید کمتر از دو روز پیش به استخر ملحق شد، «احتمالاً در پاسخ به حل‌کننده بلوک خوش شانس».

او نوشت: آنها در آن زمان در حل یک بلوک انفرادی بسیار خوش شانس بودند.

“این یک شانس دیوانه کننده است، یک رویداد بسیار غیر معمول.”

 

“شانس دیوانه وار” حتی ممکن است دست کم گرفته شود. مک کوک به کوین تلگراف گفت که احتمال وقوع این اتفاق بسیار بعید است، او مطمئن نیست که چگونه آنها را حتی از نظر ریاضی محاسبه کند.

او پیشنهاد کرد که شانس موفقیت یک ماینر کوچک یک بار در یک میلیون است، بنابراین دو موفقیت با فاصله چند روز حداقل یک در یک میلیارد خواهد بود.

مطالب مرتبط: ماینر کوچک بیت کوین برای حل یک بلوک معتبر، از شانس های بزرگ سرپیچی می کند.

هنگامی که اولین ماینر با موفقیت یک بلوک را حل کرد، مک کوک گفت: “این که بگوییم این بسیار نادر است، دست کم گرفتن است.”

هر یک از ماینرهای خوش شانس، که ممکن است تنها روی یک یا دو دستگاه استخراج انجام داده باشند، 6.25 بیت کوین (BTC) (266000 دلار) را برای تلاش خود به خانه خواهند برد.

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا