ترید و ماینینگ

سه ارز با پتانسیل رشد بالا در بازار صعودی بعدی!

اتریوم

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بازار، دومین گزینه‌ای است که می‌توانید آن را برای انباشت انتخاب کنید. این آلت کوین پس از انجام به‌روزرسانی تاریخی مرج به یک دارای غیرتورمی تبدیل شده است و عرضه در گردش آن طی ماه‌های گذشته و تحت‌تأثیر افزایش فعالیت‌ها در شبکه اتریوم، پیوسته در حال کاهش بوده است.

تا زمانی که روند صعودی بیت کوین ادامه دارد، افزایش قیمت اتریوم نیز تقریباً تضمین شده است. هم‌بستگی نزدیک میان قیمت این دو دارایی تضمین می‌کند هنگامی که جهش بازار شروع می‌شود، رشد اتریوم شانه‌به‌شانه بیت کوین خواهد بود.

بایننس کوین،

بایننس کوین، توکن بومی صرافی بایننس، یکی از باثبات‌ترین عملکردها را نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال بازار داشته است. طی آخرین بازار صعودی، قیمت این ارز دیجیتال از حدود ۵۰دلار به مرز ۷۰۰ دلار رسید. سرمایه‌گذاران با شروع بازار صعودی بعدی نیز انتظارات مشابهی دارند و پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بایننس کوین این بار به بالای ۱٬۰۰۰ دلار برسد.

برنامه توکن‌سوزی فصلی بایننس نیز در رشد قیمت بایننس کوین مؤثر است. هر بار که صرافی هر سه‌ماه یک‌ بار مقدار مشخصی توکن را از گردش خارج می‌کند، ارزش این توکن بیشتر می‌شود. این امر باعث شده تا بایننس کوین انتخاب خوبی برای انباشت پیش از شروع بازار صعودی بعدی باشد.

دوج کوین

دلیل حضور دوج کوین در این لیست، علاقه ایلان ماسک به این میم کوین است. اکنون، این توکن برای بسیاری از افراد هیچ کاربردی ندارد. با این حال، بازار ارزهای دیجیتال بارها ثابت کرده است که اکثر سرمایه‌گذاران به‌جای کاربردی‌بودن یک توکن، به ظرفیت رشد آن توجه می‌کنند.

قیمت دوج کوین به‌دلیل حمایت‌های ایلان ماسک توانسته است در مقاطعی عملکرد بسیار بهتری نسبت به همتایان بزرگتر خود داشته باشد و این بار نیز تفاوتی ندارد. در نتیجه، سرمایه‌گذاران می‌توانند از ارز دیجیتال موردعلاقه ایلان ماسک انتظار رشد بیشتری را داشته باشند؛ به‌ویژه در زمان شروع روند صعودی بازار.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا