مقالاترمزارز

رمز ارز AGI اولین رمز ارز با هدف گسترش هوش مصنوعی!

رمز ارز AGI Token چیست؟

AGI رمز ارز اختصاصی است که توسط SingularityNET استفاده می شود.

SingularityNET دارای یک منبع کل 1.000.000.000 AGI است و یک شبکه غیرمتمرکز با هدف توسعه هوش مصنوعی (AI) است تا به حال بالاترین قیمت 1.16 دلار در 18 ژانویه 2018 بود.

SingularityNET یک بازار جاه طلبانه AI مبتنی بر بلاکچین است که توسط تیم Hanson Robotics مسئول ربات انسان نما Sophia ایجاد شده است. این پروژه در حال حاضر در مرحله بتا است و در حال حاضر با شرکت های بزرگ همکاری می کند. پایداری پروژه به این عوامل اصلی بستگی دارد:

AGI برای رمزگذاری معاملات در بازار SingularityNET استفاده می شود، هزینه کالاها و خدمات مانند ارز دیجیتال را پرداخت می کند. هودلرها می توانند در مورد تصمیمات شبکه رأی دهند و آن را به یک رمز حکمرانی تبدیل کنند.

پاداش توسط شبکه برای ایجاد انگیزه در مشارکت در شبکه محفوظ است، اگرچه روشهای دقیق پاداش هنوز مشخص نشده است. توزیع استخر پاداش طی ده سال تنظیم می شود و جامعه پس از اتمام، در مورد ایجاد یک استخر جدید یا انطباق با روش های جدید رای می دهد.

Staking AGI برای تبدیل شدن به یک عامل AI، که نهادهای مسئول اجرای قراردادهای هوشمند SingularityNET هستند، ضروری است. از توکن ها به جای پروتکل های خارج از زنجیره استفاده می شود تا سازگاری میان زنجیره ای بدون نیاز به نشانه های بومی دیگر امکان پذیر شود.

AGI در چندین بازار مبادله ارز رمزنگاری شده از جمله Binance ، Coinbit ، KuCoin ، Ethfinex(بایننس) و Tidex پذیرفته شده است. روزانه به طور متوسط بیش از 1 میلیون دلار AGI معامله می شود و جفت معاملات شامل BTC ، BNB ، ETH و ارزهای فیات مانند USD و KRW است.

SingularityNET در حال حاضر بر روی بلاکچین اتریوم اجرا می شود، اما قابلیت همکاری آن می تواند برای سیستم عامل های دیگر حتی برای سیستم عامل خود سازگار باشد.

AGI رمز ارز اختصاصی است که توسط پلتفرم استفاده می شود. توکن ها می توانند برای حق رأی و نمایندگی شدن یا برای کالاها و خدمات در سیستم عامل هزینه شوند.

اگر این شرکت بتواند از اهرم تکنولوژی و بازهم بازاریابی استفاده کند، می تواند موفقیت کسب کند. حتی امیدوار کننده ترین پروژه ها نیز ممکن است نادیده گرفته شوند و راهی طولانی در پیش است. اما SingularityNET تاکنون در مدت زمان کمی موفقیت های زیادی کسب کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا