مقالاتاخبارترید و ماینینگ

رشد ۶ برابری برنامه‌های غیرمتمرکز در شبکه پالیگان؛ بیش از ۶۵۰٬۰۰۰ ارز دیجیتال متیک سوزانده شده است

پالیگان از افزایش چشمگیر تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز بر بستر شبکه خود بسیار خشنود بوده و رشد 6 برابری دپ‌های این شبکه طی 6 ماه اخیر را گزارش داده است.

به گزارش یوتودی، پالیگاندر از بلاگ رسمی خود اعلام کرده است که به نقطه عطف جدیدی از لحاظ پذیرش شبکه خود دست یافته است، به طوری که بیش از 19,000 برنامه غیرمتمرکز بر بستر این شبکه در حال اجرا هستند. این تعداد برنامه غیرمتمرکز، رشد 500٪ نسبت به 3000 برنامه غیرمتمرکز در ماه اکتبر سال 2021 را نشان می‌دهد.

در حال حاضر شبکه گواه اثبات سهام پالیگان بیش از 8000 تیم توسعه‌دهنده فعال دارد که رشد چشمگیری را نسبت به 6000 تیم در ماه ژانویه را نشان می‌دهد. 65٪ این تیم‌ها کاملا بر بستر پالیگان ایجاد شده‌اند، در حالی که 35٪ دیگر بر بستر اتریوم کار خود را آغاز کرده‌اند.

این پلتفرم مقیاس‌پذیری لایه دوم مدعی است که بیش از 3.4 میلیارد تراکنش توسط بیش از 135 میلیون آدرس منحصربه‌فرد به ارزش بیش از 5 میلیارد دلار را پردازش کرده است.

پالیگان در ماه ژوئن 2021 همکاری خود با آلکمی (Alchemy) را اعلام کرده و مدعی شده است که این همکاری به پذیرش پالیگان سرعت بخشیده است، به طوری که تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز بر بستر این شبکه در ماه اکتبر و ژانویه به ترتیب 3000 و 7000 برنامه بوده، در حالی که این تعداد در ماه آوریل به بیش از 19,000 برنامه غیرمتمرکز رسیده است.

پالیگان بیان کرده است که از زمان آغاز پشتیبانی آلکمی از پالیگان تاکنون، تعداد برنامه‌های این شبکه بیش از 95 برابر شده است، زیرا علاوه بر زیرساخت و قابلیت‌های آلکمی، این پلتفرم با پالیگان همکاری نزدیکی دارد تا مشکلات و حوادثی که در این شبکه رخ می‌دهد را برطرف کرده و کاهش دهند.

پالیگان هم‌چنین توسعه و پیشرفت‌های مهمی را در ماه‌های اخیر اعلام کرده است.  تیم توسعه‌دهنده پالیگان از سوپرنت (Supernets) پرده برداشته است. سوپرنت یک زیرساخت مقیاس‌پذیر بلاکچین بوده که هدف آن، افزایش پذیرش گسترده پالیگان و وب3 است. در اواخر ماه مارس، این بلاکچین مقیاس‌پذیر لایه دوم، پالیگان آی‌دی (Polygon ID) را معرفی کرده است که سرویس احراز هویت خصوصی و غیرمتمرکز محسوب می‌شود. پالیگان آیدی از پروتکل Iden3 و کیت ابزار Circom ZK بهره می‌برد و به طور پیش‌فرض به طور خصوصی بوده و تایید و احراز هویت درون زنجیره‌ای را ارائه می‌دهد.

گفتنی است از زمان عرضه به‌روزرسانی EIP-1559 بر بستر شبکه اصلی پالیگان در ماه ژانویه تاکنون، بیش از 650,000 توکن متیک (MATIC) سوزانده شده است. طبق گزارش وبسایت Polygonburn، تاکنون 658٬345.05 توکن متیک سوزانده شده است.

منبع : یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا