اخباررمزارز

سرعت نصب خودپرداز های بیت کوین در جهان چگونه است؟

کاهش سرعت نصب خودپرداز بیت کوین برای چهارمین ماه در سال 2022 ادامه دارد.

کاهش آشکار در نصب دستگاه های خودپرداز رمزنگاری می تواند ناشی از تردید تنظیم کننده ها برای پذیرش اکوسیستم بیت کوین باشد.

آوریل 2022 چهارمین ماه متوالی کاهش سرعت نصب دستگاه های خودپرداز بیت کوین (BTC) بود که از ابتدای سال آغاز شد.

دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین هدفی حیاتی برای اقتصاد بیت‌کوین دارند و به کاربران کمک می‌کنند تا دارایی‌های خود را در مقابل ذخایر نقدی مربوطه بازیابی یا واریز کنند.

دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین هدفی حیاتی برای اقتصاد بیت‌کوین دارند و به کاربران کمک می‌کنند تا دارایی‌های خود را در مقابل ذخایر نقدی مربوطه بازیابی یا واریز کنند.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Coin ATM Radar، سال 2021 شاهد بالاترین افزایش جهانی در نصب خودپرداز بیت‌کوین بود که در ماه اوت شاهد اوج تغییر خالص 2037 دستگاه خودپرداز بود. در ژانویه 2022، تغییر  از 1969 دستگاه خودپرداز در دسامبر 2021 به 1687 کاهش یافت.

از آن زمان، تغییر در دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال یک مسیر نزولی را حفظ کرده است و تغییرات سه رقمی را در ماه های بعدی در فوریه (970)، مارس (757) و آوریل (739) ثبت کرده است.

رشد انفجاری سال گذشته در دستگاه‌های خودپرداز رمزنگاری نتیجه مستقیم حوزه‌هایی مانند السالوادور بود که در حال حاضر میزبان سومین شبکه بزرگ دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین پس از ایالات متحده و کانادا است و بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی می‌پذیرد.

السالوادور با برجسته کردن بازار بسیار بکر خودپردازهای رمزنگاری، میزبان 205 دستگاه با برند Chivo است که تقریباً 54٪ از کل دستگاه های خودپرداز رمزنگاری در آمریکای لاتین را تشکیل می دهد.

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا