مقالاتاخبارترید و ماینینگ

مایک نووگراتز میلیاردری که لونا را بر بازوی خود خالکوبی کرده بود!

مایک نووگراتز می‌گوید که با وجود فروپاشی ترا (LUNA)، صنعت کریپتو به رشد خود ادامه خواهد داد.

پس از سقوط اخیر ترا (LUNA) و استیبل کوین ترا یو اس دی (UST)، مایک نووگراتز، بنیان‌گذار میلیاردر شرکت مدیریت دارایی‌های رمزارزی گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، روز چهارشنبه نامه‌ای سرگشاده نوشت و به دنبال‌کنندگانش گفت:

خالکوبی LUNA من یک یادآور دائمی برای حفظ تواضع و فروتنی در دنیای سرمایه‌گذاری خطرپذیر خواهد بود.

به گزارش سایت کوین‌تلگراف، در تاریخ ۵ ژانویه بود که نووگراتز برای اولین بار خالکوبی با مضمون LUNA خود را در حمایت از اکوسیستم ترا به نمایش گذاشت.

ترا یو اس دی که یک استیبل کوین الگوریتمی با پشتوانه دلار آمریکا بود، هفته گذشته سقوط کرد و به دنبال آن، قیمت LUNA هم در کمتر از ۷۲ ساعت، از ۶۰ دلار به ازای هر توکن به حدود صفر دلار رسید. سقوط اکوسیستم ترا باعث از بین رفتن تقریباً ۴۰ میلیارد دلار سرمایه در بازار رمزارز شد.

نووگراتز می‌گوید:

این فروپاشی، اعتماد به ارزهای دیجیتال و دیفای را کاهش داد. هر زمان که پول به این شکل ناگهانی و غیرمنتظره از دست می‌رود، مردم پاسخ می‌خواهند.

نووگراتز گفت: علی‌رغم هیاهوی دلخراش بازار کریپتو در هفته گذشته، صنعت ارزهای دیجیتال قوی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و به این زودی‌ها از بین نخواهد رفت. با این حال، او خاطرنشان کرد که این به معنای حرکت مستقیم بازار به سمت بالا نیست و این صنعت نیاز به بازسازی، چرخه بازخرید، ادغام و اعتماد مجدد، دارد.

او توضیح داد که شرکت گلکسی دیجیتال در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ و با استفاده از سرمایه ترازنامه در LUNA سرمایه‌گذاری کرده و همچنین، تصریح کرد که خزانه‌داری این شرکت هرگز از UST استفاده نکرده است:

تز اولیه تیم ما برای سرمایه‌گذاری در LUNA، بر گسترش سیستم‌های پرداخت بلاکچینی متمرکز بود.

بر اساس به‌روزرسانی جدید گلکسی دیجیتال که در تاریخ ۱۳ مِی منتشر شد، این شرکت انتظار دارد تا تاریخ ۱۱ مِی ۳۰۰ میلیون دلار در بخش درآمد خالص جامع از دست بدهد و سرمایه شرکا به ۲٫۲ میلیارد دلار کاهش یابد (کاهش ۱۲ درصدی نسبت به تاریخ ۳۱ مارس).

در همین حال، پنترا کپیتال (Pantera Capital)، یکی دیگر از سرمایه‌گذاران اصلی در اکوسیستم ترا، امروز فاش کرد که تقریباً ۸۰ درصد از سرمایه‌گذاری خود در LUNA را قبل از سقوط استیبل کوین UST، نقد کرده است. طبق گزارش‌ها، طی این سرمایه‌گذاری، این شرکت توانست ۱٫۷ میلیون دلار را به حدود ۱۷۰ میلیون دلار تبدیل کند.

 

منبع : کوین‌ تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا