اخبارترید و ماینینگ

شرکت استخراج بیت کوین (BTC) Marathon Digital Holdings قصد دارد گام بزرگی به سمت  تولید نکردن کربن بردارد

مقدمه

شرکت استخراج بیت کوین (BTC) Marathon Digital Holdings قصد دارد گام بزرگی به سمت  تولید نکردن کربن بردارد و قصد دارد تاسیسات استخراج مونتانا خود را به استفاده از منابع انرژی پایدار در جاهای دیگر انتقال دهد.

این شرکت مستقر در نوادا در نظر دارد تاسیسات هاردین، مونتانا را که با انرژی زغال‌سنگ کار می‌کند، به مکانی که از منابع انرژی پایدار غیر کربنی استفاده می‌کند، منتقل کند. این حرکت با هدف کمک به شرکت برای رسیدن به هدف خود برای بی طرفی کامل کربن تا پایان سال 2022 انجام شده است.

مدیر عامل شرکت Marathon، فرد تیل در بیانیه‌ای از این شرکت اظهار داشت که تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل شود که ماینرهای ما تا حد امکان از انرژی پایدار برخوردار هستند. با توجه به اینکه اکثر ناوگان ما قبلاً برای استقرار در تأسیسات انرژی تجدیدپذیر برنامه ریزی شده است و استقرار در حال حاضر در حال انجام است، ما معتقدیم که زمان مناسبی برای انتقال عملیات قدیمی خود به دور از تولید سوخت فسیلی و به سمت منابع پایدارتر انرژی است.

تلاش برای منابع انرژی پاک در تاسیسات خود نشان دهنده تغییر در صنعت استخراج بیت کوین به سمت آگاهی زیست محیطی است که توسط قانونگذاران در حوزه های قضایی نه تنها در سراسر ایالات متحده بلکه در سراسر جهان جرقه زده شده است.

انتشار دی اکسید

صلح سبز کمپینی را برای «، نه به کربن» راه‌اندازی کرده است که هدف آن تحت فشار قرار دادن بیت کوین برای انتقال به فناوری کارآمدتر است. در همین حال، هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوایی  این هفته در آخرین گزارش خود، کریپتو را «منبع بزرگ جهانی» انتشار دی اکسید کربن خواند. ماینرها اکنون به سرعت رویه های دوستدار محیط زیست خود را برجسته می کنند. Gryphon Digital Mining و Sphere 3D روز دوشنبه یک ادغام تجاری را لغو کردند و شرکت‌ها مطمئن شدند که هر کدام در یک اعلامیه مشترک به ساخت تاسیسات معدنی بدون کربن ادامه خواهند داد. Gryphon با به دست آوردن جبران کربن به خنثی بودن کربن دست می یابد، اما Sphere 3D به درخواستی برای توضیح اینکه چگونه یک عملیات کربن خنثی است پاسخ نداده است. ماراتون پس از تسلای ایلان ماسک و میکرواستراتژی مایکل سیلر، سومین بیت کوین را در بین شرکت‌های سهامی عام در اختیار دارد. شکاف بین آن و MicroStrategy روز گذشته بیشتر شد، زمانی که Saylor فاش کرد که شرکت او 4167 BTC اضافی به ارزش حدود 190.5 میلیون دلار در زمان خرید خریداری کرده است. با وجود موقعیت قوی آن در صنعت، تیل در مقاله‌ای در روز دوشنبه به بلومبرگ گفت که در صورت ارائه پیشنهاد مناسب، آماده فروش شرکتش خواهد بود. او گفت: “اگر کسی حق بیمه هنگفتی را نسبت به ارزش بازار ما به ما پیشنهاد دهد، من باید آن را در نظر بگیرم و ممکن است این کار برای سرمایه گذاران درست باشد.”

منبع:کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا