ترید و ماینینگرمزارز

تحلیلگر معروف: تا پایان بازار نزولی بیت کوین حداکثر ۲ تا ۳ ماه باقی مانده!

فیلیپ سوئیفت (Philip Swift)، تحلیلگر بازار و بنیانگذار پلتفرم LookIntoBitcoin، می‌گوید داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که زمان زیادی تا خروج بیت کوین از آخرین روند نزولی خود باقی نمانده است.
به گزارش سایت کوین تلگراف و به گفته این تحلیلگر، اگرچه بیت کوین در آینده نزدیک ممکن است شاهد افت بیشتری باشد، اما این ارز دیجیتال بخش عمده‌ای از بازار نزولی فعلی خود را پشت سر گذاشته است.

ما شاهد اوج درصد هولدرهای بلندمدت هستیم (موج هودل ۱ ساله) که معمولاً در اعماق بازار نزولی اتفاق می‌افتد؛ زیرا هولدرهای بلندمدت تا زمانی که قیمت بالاتر نرود، مایل به برداشت سود نیستند. این موضوع می‌تواند عرضه موجود در بازار را محدود کند و زمانی که تقاضا برای این رمزارز دوباره افزایش یابد، باعث افزایش قیمت آن شود.

همچنین به گفته سوئیفت، شاخص‌هایی مانند نسبت RHODL در مناطق انباشتگی خود فرو رفته‌اند که نشان می‌دهد تا چه اندازه سرخوشی از بازار تخلیه شده است. این حذف احساسات مثبت برای تشکیل محدوده کف قیمتی بیت کوین ضروری است.

وضعیت نسبت RHODL نشان می‌دهد که مبنای هزینه خریدهای اخیر بیت کوین به طور قابل‌توجهی کمتر از قیمت‌های پرداخت‌شده در ۱ تا ۲ سال پیش است، زمانی که بازار به وضوح سرخوش بود و انتظار قیمت‌های بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار را برای بیت کوین داشت. و این موضوع نشان می‌دهد که بیت کوین برای شروع چرخه بعدی خود آماده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا