اخبارترید و ماینینگمقالات

بیت کوین در حالی که تورم آمریکا در ماه دسامبر به 7.8 درصد رسید، به 44000 دلار رسید.

داده های شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده نشان می دهد که تورم در دسامبر 2021 به 7 درصد رسید و ماهانه 0.5 درصد افزایش یافت. قیمت بیت کوین با انتشار این خبر به نزدیک به 44000 دلار رسید.

آخرین ارقام اداره آمار کار ایالات متحده نشان می دهد که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در دسامبر 2021 به 7 درصد رسیده است.

 

بیت کوین (BTC) قبل از این اعلامیه نوسان داشت و بیش از 2000 دلار از 41000 دلار به 43000 دلار در روز چهارشنبه در نوسان بود. با انتشار ارقام، قیمت به صعود خود ادامه داد و به 44000 دلار رسید.قبل از اعلام این خبر، توییتر مملو از گمانه زنی ها بود. بر اساس یک نظرسنجی توییتر، 53 درصد از 580000 دنبال کننده Coin Bureau انتظار داشتند که CPI بیش از برآورد اجماع تورم 7 درصدی باشد.

نمودار تورم فدرال رزرو در 10 سال گذشته که از زمان همه‌گیری، با رنگ خاکستری مشخص شد، سطح تورم قبل از شروع یک صعود سرگیجه‌آور، به 7 درصد کاهش یافت.

مطالب مرتبط: سقوط بیت کوین در راه است؟ کارشناسان هشدار می دهند که تورم بالاتر می تواند قیمت بیت کوین را به 30 هزار دلار برساند.

 

نیک کارتر از Castle Island Ventures قبل از به‌روزرسانی داده‌ها، زبانزدتر بود. در انتظار افزایش بیشتر تورم، او به شوخی گفت که “منتظر این است که اگر CPI دو رقمی شود، تورم گراها با آن مقابله کنند.”

نرخ تورم برای کشورهای توسعه‌یافته در سرتاسر جهان، به‌ویژه برای ایالات متحده، به یکی از نگرانی‌های اصلی تبدیل شده است. هفت درصد بالاترین نرخ تورم از دهه 1980 است.

بازارهای سنتی مانند S&P با 0.36٪ افزایش، در حالی که BTC 2.8٪ در طول این اقدام افزایش یافت، شروع به کار کردند.

منبع : کوین تلگراف

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا