ترید و ماینینگ

استخراج بیت کوین با انرژی سبز: نروژ تقریباً 1٪ از نرخ هش BTC جهانی را در اختیار دارد.

مقدمه

طبق گزارش Arcane Research، استخراج بیت کوین (BTC) در نروژ 100٪ قابل تجدید است و در حال شکوفایی است.

نروژ “یک منطقه سبز از انرژی های تجدیدپذیر” تقریباً 1٪ به نرخ هش ریت جهانی کمک می کند و تقریباً به طور کامل از انرژی آبی تأمین می شود.

این گزارش داده‌های شاخص مصرف برق بیت‌کوین کمبریج و داده‌های Coinshares را جمع‌آوری کرد تا به این نتیجه برسد که نروژ 0.77٪ در کل هش‌ریت جهانی بیت‌کوین مشارکت دارد. برای مقایسه، جمعیت 5 میلیونی نروژ یک دهم آن یعنی 0.07 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد.

بر اساس گزارش اداره منابع آب و انرژی نروژ (NVE)

ترکیب برق نروژ 100٪ قابل تجدید است، با 88٪ آبی و 10٪ بادی. این بدان معناست که ماینرهای بیت کوین در نروژ تنها از انرژی “سبز” استفاده می کنند.

Jaran Mellerud، تحلیلگر Arcane Research و نویسنده ، به Cointelegraph گفت که «رشد عظیمی برای استخراج معادن در شمال نورژ وجود خواهد داشت، جایی که انرژی معلق فراوان است و به منابع آبی امکان دسترسی به برق بسیار ارزان و 100 درصد نوین دریافت شود را می دهد.

یافتن راه های برای استفاده از گرمای «هدر رفته» حاصل از استخراج بیت کوین.

مالکیت کریپتو در میان  نورژی ها دوبرابر می شود که منعکس کننده روندهای رو به رشد جهانی است. مدیر عامل Kryptovault، به Cointelegraph گفت که آنها قصد دارند  به لطف گرمای استخراج بیت کوین، عملیات خشک کردن چوب در چوب بری ها را تکمیل کنند. پترسن توضیح داد که در حال حاضر، “99٪ از انرژی انرژی ما به انرژی حرارتی تبدیل می شود” و باید از آن برای مصارف ثانویه استفاده شود.

سخن پایانی

در حالی که بقیه کشور ها به فضا زیاد و انرژی نیاز دارند تا در شرایط سخت دوام بیاوریند”، نروژ یک مکان “ایده آل” برای استخراج بیت کوین است. آخرین مزیت استخراج بیت کوین در نروژ این است که این کشور اسکاندیناوی دارای موارد زیر است:

تولید بالاتر از مصرف و ظرفیت بسیار محدود برای انتقال انرژی اضافی به مناطق دیگر مانند سرزمین اصلی اروپا.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا