مقالاتاخبار

بایننس Latam Gateway را به عنوان ارائه دهنده پرداخت جدید در برزیل انتخاب می کند

برزیل پس از تعلیق نقل و انتقالات از سیستم پرداخت فوری این کشور در هفته گذشته، از کپیتال به دروازه لاتام تغییر کرد.

رسانه های محلی گزارش داده اند که این اقدام مربوط به سیاست های جدید بانک مرکزی برزیل است.

بایننس پس از تعلیق نقل و انتقالات به سیستم پرداخت فوری Pix این کشور در هفته گذشته، ارائه دهنده پرداخت خود را در برزیل تغییر داد.

صرافی از خدمات Capital برای ارائه واریز و برداشت به حساب‌های Pix کاربران استفاده می‌کرد، اما در 24 ژوئن (3تیر) گفت که اکنون با ارائه‌دهنده پرداخت برزیلی، Latam Gateway، در آینده همکاری خواهد کرد. Latam Gateway در سال 2019 (1398)تاسیس شد.

بایننس توضیح داد که از خدمات Latam Gateway استفاده خواهد کرد.

بایننس گفت: «با این صرافی، بایننس راه حل بهتری را برای مشتریان ارائه خواهد کرد زیرا فرآیند به دست آوردن کارگزاری محلی Sim;paul، یک شرکت مجاز توسط بانک مرکزی و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (CVM) را که در ماه مارس (اسفند) اعلام کرد، انجام می دهد.

همانطور که توسط رسانه‌هایی از جمله Portal do Cripto و CoinDesk Brasil گزارش شده است، بایننس در 17 ژوئن(27 خرداد) از برداشت‌ها و واریز های Pix به ریال برزیل خودداری کرد. خبرگزاری‌ها گزارش دادند که این مسائل مربوط به سیاست‌های جدید بانک مرکزی برزیل است. همچنین کاربران بایننس اعلام کردند که واریز و برداشت Pix مسدود شده است. در این پیام آمده است که این به دلیل ناپایدار بودن کانال به دنبال سیاست های به روز شده بانک مرکزی است.

کوین دسک برزیل گزارش داد که تراکنش‌های مسدود شده مصادف با ضرب‌الاجل بانک مرکزی است که ارائه‌دهندگان Pix را ملزم می‌کرد تا الزامات جدید احراز مشتری (KYC) را اتخاذ کنند.

بایننس در بیانیه ای به The Block گفت که کپیتال از هفته گذشته خدماتی را به کاربران خود ارائه نکرده است. در به‌روزرسانی 24 ژوئن (3تیر) خود، گفت که فرآیند یکپارچه‌سازی با لاتام گیت‌وی به‌زودی تکمیل می‌شود و به کاربران اطلاع می‌دهد که تراکنش‌های Pix دوباره به‌طور عادی اجرا می‌شوند. با این حال، تاریخی قطعی ارائه نکرد. در همین حال، بایننس کاربران را به سیستم همتا به همتای خود هدایت کرد و گفت که یک «ارائه‌دهنده جایگزین» برای کاربرانش دارد تا با استفاده از Pix و حواله‌های بانکی، رمزارز خریداری کنند.

 

منبع : theblock

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا