اخباررمزارز

ایلان ماسک از وب غیرمتمرکز برای دوج کوین پشتیبانی می کند!

دوج کوین بار دیگر مورد توجه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا قرار گرفت، زیرا دومی حمایت خود را از “web69”  دوج کوین اعلام کرد.

یکی از کاربران Dogecoin به نام “Wandrinstar” در توییت اخیر خود اشاره کرده است: “اگر جک و بیت کوین می توانند وب 5 ایجاد کنند، Dogecoin می تواند وب 69 را ایجاد کند.” این توییت توجه جک دورسی، مدیر عامل سابق و بنیانگذار بلاک توییتر را به خود جلب کرد، او ایلان ماسک را در به پاسخ به این توییت تگ کرد.

مدیر عامل تسلا، با بیان نظرات خود در مورد وب غیرمتمرکز در دوج کوین یا مفهوم “web69″، با یک ایموجی آتش پاسخ داد. به نظر می‌رسد که این موضوع با بیلی مارکوس، خالق Dogecoin، که با نام «شیبتوشی ناکاموتو» نیز شناخته می‌شود، مرتبط باشد.

جک دورسی web5 را پیشنهاد میکند.

جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر، جایگزینی برای وب 3 ارائه می دهد – که به عقیده او ثابت شده است که قبلاً به اندازه وب 2 کارآمد است.

Web5، که تصور می شود ادغام وب2 و وب3 باشد، بر روی شبکه بیت کوین ساخته خواهد شد.

مشابه تلاش‌های قبلی برای ایجاد یک پوشش غیرمتمرکز وب، web5 تلاش می‌کند تا به کاربران یک “هویت غیرمتمرکز” بدهد، که به آنها اجازه می‌دهد بدون نیاز به ورود صریح از یک برنامه به برنامه دیگر بروند. داده‌های کاربر توسط کاربران کنترل می‌شود. و بدون توافق آنها آشکار نخواهد شد، به جای اینکه با محصولات و خدمات شخص ثالث ذخیره شود.

جک دورسی، خالق بلاک، که در مورد توسعه در توییتر صحبت می کرد، اظهار داشت: “این احتمالا مهم ترین کمک ما به اینترنت خواهد بود، ما به تیم افتخار می کنیم.

منبع:یوتودی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا