مقالاتترید و ماینینگرمزارز

ارز دیجیتال بیبی دوج Baby Doge

مقدمه

ارز دیجیتال Baby Doge ترفندهایی را از میم کوین والد خود یعنی ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin) به ارث برده است. این رمزارز در حقیقت توسط طرفداران جامعه دوج به وجود آمده و می‌کوشد با نشان‌دادن ویژگی‌های قابل ستایش خود اعم از افزایش سرعت انجام تراکنش‌ها، طرفداران ارز دیجیتال Doge را تحت تأثیر قرار دهد. توکن BABYDOGE دستخوش مکانیسم افزایش عرضه قرار گرفته و با برخورداری از سیستم هوشمند استیکینگ، افزایش کوین‌های بیبی دوج در کیف پولتان را تضمین می‌کند. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های بارز و نقاط قوت این ارز دیجیتال می‌پردازیم.

ویژگی‌های بارز و نقاط قوت بیبی دوج

ارز دیجیتال Baby Doge کاملاً غیرمتمرکز است و فقط و فقط به جامعه سرزنده و باصفای دارندگان خود تعلق دارد. برای اینکه جامعه توکن BABYDOGE به بهترین جامعه در بازار رمزارزها مبدل گردد، از هر گونه دیدگاه متفاوت و مخالفی استقبال می‌شود.

با توکن بیبی دوج می‌توانید به پاداش فوری دست یابید!

به‌ازای هر تراکنشی که در شبکه ارز دیجیتال بیبی دوج انجام می‌شود (اعم از خرید یا فروش)، ۵ درصد از مبلغ آن تراکنش در میان دارندگان فعلی توکن‌های این رمزارز توزیع می‌گردد. این بدان معنا است که شما می‌توانید تنها با استیکینگ یا همان نگهداری توکن‌های بیبی دوج در کیف پول خود، کسب درآمد کنید و روزبه‌روز شاهد رشد Baby Doge خود باشید!

استخر نقدینگی (LP) قفل شده

نقدینگی در این ارز دیجیتال کاملاً قفل شده است و علاوه ‌بر آن ۵ درصد از کارمزد تراکنش‌ها نیز به نقدینگی اضافه می‌گردد. این موضوع به کاهش نوسانات قیمت این رمزارز و رشد مداوم کف قیمت توکن BABYDOGE خواهد انجامید.

رشد ارز دیجیتال Baby Doge

از قدیم گفته‌اند: «از آن نترس که های‌وهو دارد، از آن بترس که سر به ‌تو دارد!». در مورد ارز دیجیتال بیبی دوج هم این موضوع صدق می‌کند. تعداد توکن‌های ارز دیجیتال Baby Doge متناسب با نرخ رشد از پیش تعیین شده افزایش می‌یابد و به ‌گونه‌ای طراحی شده است که در گذر زمان کمیاب‌تر گردد. تمامی دارندگان بیبی دوج تنها با نگه ‌داشتن توکن‌های Baby Doge در کیف پول خود به طور خودکار توکن‌های بیشتری به دست می‌آورند.

علت این موضوع آن است که دارندگان این ارز دیجیتال ۵ درصد از کارمزد تمامی تراکنش‌های صورت‌گرفته در شبکه بیبی دوج را به طور خودکار دریافت می‌کنند و به ‌این ‌ترتیب شاهد رشد روزافزون توکن‌های بیبی دوج در کیف پول خود خواهند بود. در حقیقت می‌توان گفت که جامعه بیبی دوج مالک درآمد شبکه این رمزارز است که آن هم از هزینه‌های مالیاتی این شبکه تأمین می‌گردد.

پیدایش ارز دیجیتال Baby Doge

نسل جدید

سود یا به عبارتی پاداش حاصل از سرمایه‌ گذاری در ارز دیجیتال بیبی دوج برای دارندگان بلندمدت آن بسیار بالا است. جامعه کاربران این رمزارز در درجه اول و اولویت نخست قرار می‌گیرد. با به‌کارگیری توکن‌های بیبی دوج می‌توانید در برابر نهنگ‌های بازار رمزارز از خود محافظت کنید. ارز دیجیتال Baby Doge ادعا می‌کند که با همراهی با والد خود (دوج کوین)، شفافیت و اصول انصاف را به جامعه دارندگان خود هدیه کرده است.

این را هم بدانید

جذابیت توکن بیبی دوج تنها به همین‌جا خلاصه نمی‌شود. بلکه هر تراکنشی که در شبکه انجام می‌گیرد، بخشی از هزینه خود را به مؤسسات خیریه‌‌ای که در امر کمک به نجات سگ‌های بی‌خانمان و نیازمند فعالیت می‌کنند اهدا می‌نماید. افراد جامعه بیبی دوج می‌توانند خود مؤسسات مورد اعتمادشان را انتخاب کنند.

۵ درصد از هزینه هر تراکنش مجدداً در میان دارندگان توکن‌ها توزیع می‌شود. این بدان معنا است که تنها با نگه‌ داشتن توکن BABYDOGE در کیف پول خود، می‌توانید روزبه‌روز بر تعداد کوین‌هایتان بیفزایید.

۵ درصد از هزینه هر تراکنش نیز به استخرهای نقدینگی ارز دیجیتال پنکیک سواپ (Pancake swap) انتقال می‌یابد.

در نهایت، بیش از ۲۰ درصد از عرضه رمزارز سوزانده می‌شود. در واقع بخشی از هر توزیع مجدد به یک کیف پول سوخته فرستاده می‌شود و این امر موجب کاهش عرضه و القای کمبود در بازار می‌گردد.

نقشه رسیدن به ماه!

در این نقشه راه، نقاط عطفی که دستیابی به آنها در ادامه مسیر رشد سریع این رمزارز ضروری است، مستند شده است.

فاز نخست – تولد

۱. ایردراپ کردن توکن‌ها به جامعه

۲. بازاریابی رانشی به ‌منظور گسترش آگاهی

۳. راه‌اندازی وب‌سایت

۴. ۵۰۰۰ عضو تلگرام

۵. توسعه Meme

۶. تولد ارز دیجیتال Baby Doge

فاز دوم – کرول (Crawl)

۱. اینفلوئنسر مارکتینگ

۲. قرار گرفتن در فهرست کوین گکو

۳. قرار گرفتن در فهرست مارکت کپ

۴. ۲۵۰۰۰ عضو تلگرام

۵. ۲۵۰۰۰ دارنده توکن BABYDOGE

۶. حسابرسی کوین‌ها

۷. کمک مالی داوطلبانه برای جامعه + مشارکت خیریه‌ها

فاز سوم – راه رفتن

۱. ۱۰۰۰۰۰ دارنده توکن

۲. ۱۰۰۰۰۰ عضو تلگرام

۳. ایردراپ برای بار دوم

۴. اینفلوئنسر مارکتینگ به ‌صورت گسترده

۵. قرار گرفتن در صرافی‌های متمرکز عمده

۶. اضافه شدن Memeهای بیشتر

فاز چهارم – دویدن

۱. ۱۵۰۰۰۰ دارنده توکن ارز دیجیتال Baby Doge

۲. افزایش میزان بازاریابی

۳. ایجاد صرافی‌های متمرکز یا غیرمتمرکز که در آن کاربران می‌توانند سپرده‌های نقدی خود به دلار را برای خرید توکن BABYDOGE کنار بگذارند.

۴. افزودن میم‌های بسیار بیشتر

۵. طراحی مجدد وب‌سایت

۶. رشد ردیاب کیف پول paw

فاز پنجم – پرش

۱. ۳۰۰۰۰۰ دارنده رمزارز

۲. آزادسازی بازار خرید و فروش توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) برای توکن‌های ارز دیجیتال بیبی دوج. این توکن‌ها در ابتدای امر در میان دارندگان ارز دیجیتال Baby Doge توزیع می‌شوند.

۳. کنار ایستادن و تماشای اینکه چطور شرکت تسلا، کمپین دوست‌دار محیط زیست بیبی دوج در مقابل دوج را با ارزش بازار ۲۵۰ میلیون دلار تبلیغ می‌کند.

۴. Memeها فراموش نشوند!

۵. اهدای ۲۵۰ هزار دلار به خیریه مورد انتخاب جامعه با ۵۰۰ میلیون دلار ارزش بازار

۶. ۵۰۰ هزار دلار کمک به پناهگاه‌های حیوانات در ارزش بازار معادل ۱ میلیارد دلار

۷. کمک‌های مالی برای ساخت پناهگاه برای سگ‌ها در ارزش بازاری معادل ۲۵ میلیارد دلار

فاز ششم – رسیدن ارز دیجیتال Baby Doge به ماه

۱. ساخت پناهگاه‌ برای حیوانات در ارزش بازار معادل ۵۰ میلیارد دلار

۲. جامعه ارز دیجیتال بیبی دوج با ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش بازار اقدام به حفاری نماد Baby Doge در داخل یک کوه بزرگ می‌کند و به معنای واقعی کلمه بزرگ‌ترین میم تاریخ را تا ابد بر جای می‌گذارد!

۳. وقتی ارزش بازار به ۵۰۰ میلیارد دلار رسید، می‌توان حتی فرقه مخصوص بیبی دوج را به وجود آورد! جامعه دارندگان این توکن در این مورد تصمیم خواهند گرفت.

۴. با ارزش بازار ۵۰۰ میلیارد دلار می‌توان کسب‌وکارها را به قبول رمزارز بیبی دوج به ‌جای پول عادی تشویق کرد.

قیمت ارز دیجیتال Baby Doge

ارز دیجیتال Baby Doge در آغاز ماه ژوئن سال 2021 به بازار عرضه شد و در نخستین روز عرضه خود با قیمتی معادل 0.000000000175 دلار به فروش رسید. از آن زمان این رمزارز به‌ طور کلی رشدی صعودی را از خود نشان داد و توانست در کمتر از یک ماه یک پیک قیمت 0.000000002 دلاری را به نام خود ثبت نماید؛ این یعنی بیش از ده برابر ارزش اولیه این رمزارز! البته طبیعتاً وضعیت به این حال باقی نماند و مجدداً قیمت رمزارز بیبی کوین در طول یک هفته به کمتر از نصف این مقدار کاهش یافت.

این توکن در اوایل ماه جولای ۲۰۲۱ با بالاترین قیمت خود و ارزشی معادل 0.000000008859 به فروش رسید. بعد از این نقطه عطف نیز ارز دیجیتال بیبی دوج همچنان دستخوش نوسانات شدید بوده است. برای مثال تنها چهار روز بعد از رکورد تاریخی خود مجدداً به یک‌چهارم قیمت سقوط کرد و در سطح قیمت پایین‌تری به مبادلات خود ادامه داد.

سخن پایانی

اطلاعاتی که در این مقاله آمده، نه به ‌عنوان مشاوره مالی بلکه به ‌قصد ارائه اطلاعات کلی در مورد ارز دیجیتال Baby Doge گردآوری شده است. به یاد داشته باشید که خرید و فروش رمزارزها کاری بسیار پرخطر است و بنابراین بهتر است قبل از آنکه در این مسیر قدم بگذارید، به ‌اندازه کافی از مخاطرات آن آگاه گردید. در نهایت مسئولیت هر آنچه که شما با پول خود انجام می‌دهید، بر عهده خودتان است.

ما در این مطلب کوشیدیم اطلاعاتی کلی در مورد ارز دیجیتال بیبی دوج، نحوه شکل‌گیری آن، ویژگی‌های این رمزارز و تاریخچه و تحولات قیمت آن تا امروز به شما ارائه دهیم.

منبع : وال هالا کریپتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا