ترید و ماینینگرمزارزمقالات

ارز دیجیتال بورا BORA

ارز دیجیتال بورا BORA

رمز ارز بورا BORA خود را به عنوان یک یک پلتفرم سرگرمی غیرمتمرکز معرفی می نماید که محتوای دیجیتال را توزیع می کند و پاداش هایی را برای شرکت کنندگان فراهم می نماید. این پروژه در واقع یک پلتفرم لایه 2 با سیستم توکن دو گانه مبتنی بر ERC-20 است.

به عبارت دیگر می توان بیان نمود بورا BORA یک پلتفرم DApp است که برای حل مشکلات موجود در صنعت با توزیع بازی ها و محتوای دیجیتال و ایجاد انگیزه برای تعامل کاربر با استفاده از ساختار بلاکچین دوگانه و مکانیزم توکن اختصاصی طراحی شده است. این رمز ارز در ابتدا بر پایه اتریوم معرفی شد، اما پس از آن تصمیم به انتقال به شبکه اصلی Kalytn گرفت.

بررسی تاریخچه و بنیانگذار ارز دیجیتال بورا BORA

WAY2BIT یک شرکت فناوری بلاکچین است که در دسامبر 2017 تاسیس شد و بر پیشرفت خدمات پلتفرم مبتنی بر بلاکچین تمرکز دارد. WAY2BIT تصمیم به توسعه یک پلتفرم تجاری به نام BORA با استفاده از فناوری بلاکچین گرفت. بورا در واقع یک پلتفرم DApp است که برای حل مشکلات موجود در صنعت با توزیع بازی ها و محتوای دیجیتال و ایجاد انگیزه برای تعامل کاربر با استفاده از ساختار بلاکچین دوگانه و مکانیزم توکن اختصاصی طراحی شده است.

WAY2BIT نسخه آلفا را برای پلتفرم بورا به پایان رساند و در اکتبر 2018 شبکه آزمایشی BORA Lagoon را افتتاح کرد. در نتیجه BORA در نیمه اول سال 2019 به طور رسمی راه اندازی شد. WAY2BIT برای ایجاد یک اکوسیستم بلاکچین با بیش از 30 شرکت حرفه ای از جمله توسعه دهندگان بازی قراردادهایی را امضا کرده است.

عملکرد بورا BORA چگونه است؟

بورا BORA راه حلی ارائه می دهد که توزیع ایمن و شفاف محتوا را امکان پذیر می کند و از ارزش دارایی های دیجیتال در بلاکچین محافظت می نماید. علاوه بر این، پلتفرم بورا BORA با استفاده از معماری ماژولار طراحی شده است تا امکان اجرای مستقل بلاکچین توسط ارائه دهندگان محتوا را فراهم کند. این موضوع تضمین می کند که داده ها و تراکنش های هر سرویس به طور مستقل و بدون تاثیر بر سایر خدمات روی پلتفرم اجرا می شوند.

در همین حال، کاربران می توانند از خدمات محتوای مختلف ارائه شده توسط اکوسیستم BORA از طریق یک تجربه کاربری واحد استفاده کنند. هویت کاربر، حساب ها و دارایی ها با یکدیگر سازگار هستند و پلتفرم BORA سعی بر این دارد تا خدمات محتوا را به طور یکپارچه انجام دهد.

بورا BORA در واقع از یک معماری بلاکچین دوگانه متشکل از شبکه اصلی اتریوم و چندین مجموعه زنجیره جانبی استفاده می کند. هر مجموعه زنجیره جانبی می تواند 2200 تراکنش در ثانیه را انجام دهد. طراحی ماژولار است و به راحتی قابل گسترش است. به عنوان مثال، یک زنجیره جانبی که متشکل از 5 مجموعه است دارای قابلیت پردازش 11000 تراکنش در ثانیه را دارد. همچنین لازم به ذکر است که هیچ محدودیت ساختاری در گسترش زنجیره جانبی وجود ندارد، بنابراین عملکرد را می توان با استفاده از مجموعه های اضافی زنجیره جانبی به طور نامحدود مقیاس بندی کرد.

مزایا و ارزش بورا BORA برای کاربر

بورا BORA قبلا آزمایش های فنی و اعتبارسنجی روش های بازیابی را تکمیل کرده است و قوانین و سیاست هایی را برای اطمینان از عدم استقرار آن در مغایرت با اصول بلاکچین در نظر می گیرد. این ویژگی منحصر به فرد بورا BORA باعث می شود تا تجربه ها و ارزش های غنی برای کاربر فراهم شود و رویکرد واقعی تری برای خدمات بلاکچین با کیفیت بالا ارائه دهد.

افراد پشتیبان بورا BORA از طریق تجربه خود در توسعه انواع پلتفرم های سنتی فناوری اطلاعات، سخت تلاش می کنند تا دانش توسعه و عملیاتی خود را برای ارائه تجربیات و ویژگی های کاربر پسند با استفاده از بلاکچین به کار گیرند.

بررسی روند قیمت ارز دیجیتال بورا

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا با هم بررسی نماییم که روند قیمت ارز دیجیتال بورا BORA در سال های مختلف چگونه بوده است. اکنون و در زمان نگارش این مقاله قیمت ارز دیجیتال بورا برابر با 0.95 دلار آمریکا و حجم معاملات این رمز ارز بیش از 825 میلیون دلار می باشد.

این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 10.5 درصد افزایش قیمت داشته است و اکنون در رتبه 87 سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. لازم به ذکر است که ارز دیجیتال بورا BORA در ابتدای عرضه با قیمت 0.07766 دلار به فروش می رفت و پس از طی یک روند نزولی در نوامبر 2021 به بالاترین قیمت خود یا ATH رسیده است.

آینده ارز دیجیتال بورا BORA چگونه است؟

به طور کلی عوامل مختلفی می تواند در آینده رمز ارزها تاثیر بگذارد. برای مثال اهدافی که رمز ارز برای آینده در نظر دارد و میزان دسترسی آن به این اهداف، می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

هر چه پلتفرم رمز ارز بتواند در راستای اهداف خود حرکت نماید و آن را بهبود بخشد، می تواند آینده خوبی را برای خود رقم بزند. همچنین اخبار مربوط به آن نیز بی اهمیت نیست. ما به شما پیشنهاد می نماییم، قبل از سرمایه گذاری در بستر ارز دیجیتال بورا، تمامی جوانب را به صورت کامل بررسی نمایید.

منبع : BB Koin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا